میکس سگ ژرمن با مالینویز

سگ ژرمن و سگ مالینویز شباهت رفتاری و ظاهری زیادی به هم دارند. در واقع وجود شباهت زیاد بین این دو سگ باعث شده خیلی از افراد آن ها را باهم اشتباه بگیرند، به همین دلیل خیلی از پرورش دهندگان اقدام به ترکیب این دو نژاد کرده اند. هر دو نژاد ژرمن و مالینویز جزو سگ های شکاری محسوب می شوند. طبق تحقیقات انجام شده سگ ژرمن در شرایط نگهداری مناسب بین نه تا سینزده سال طول عمر دارد و سگ مالینویز در شرایط مناسب نگهداری طول عمری بین دوازده تا چهارده سال سن دارد. در واقع با میکس این دو نژاد طول عمر آن را افزایش دادند. میکس سگ ژرمن با خصوصیات سگ مالینویز هیچ تاثیری در خلق و خو آن‌ها ندارد، چرا که هر دو نژاد سگ باهوش، پر انرژی، شجاع و قوی هستند. شما می توانید اطلاعات کافی در رابطه با سگ مالینویز را از مجموعه سرزمین سگ ها دریافت کنید. 

میکس سگ ژرمن با مالینویز


تصاویر میکس ژرمن با مالینویز

همانطور که گفته شد، ژرمن با مالینویز به دلیل شباهت هایی که دارند، ترکیب نژادی می شوند. در واقع به آن میکس ژرمن ومالینویز می گویند. سگ ژرمن در برابر مالینویز بیماری های نژادی بیشتری دارد که شامل دیسپلازی آرنج، دیسپلازی لگن، انواع آلرژی، بیماری پیشرونده دستگاه عصب مرکزی است، در حالی که سگ مالینویز بلژیکی در مقایسه با ژرمن از سلامت بهتر و بیماری نژادی بسیار کمتری برخوردار است. با میکس ژرمن با مالینویز این نژاد اصلاح می شود. میکس ژرمن با مالینویز تمام ویژگی های خود و مثبت هر دو نژاد را دارد. حتی به دلیل این که هر دو نژاد مستعد چاقی هستند و اضافه وزن دارند، نباید بیش از حد به آن ها غذا داد. این در میکس ژرمن با مالینویز نیز صدق می کند. تصاویر میکس ژرمن با مالینویز نشان دهنده ترکیب هر دو نژاد است. با وجود شباهت این دو نژاد به هم، میکس آن نیز تفاوت زیادی با آن ها ندارد. پس تشخیص آن کمی دشوار است. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات و خرید سگ مولد با کارشناسان مجموعه سرزمین سگ ها تماس بگیرید.

 تصاویر میکس ژرمن با مالینویز

در تصاویر زیر نمونه هایی از میکس ژرمن با مالینویز را نشان داده ایم:

 میکس ژرمن با مالینویز:

 تصاویر میکس ژرمن با مالینویز

میکس ژرمن با مالینویز با نژاد های اصلی آن ها:

 تصاویر میکس ژرمن با مالینویز


خرید میکس ژرمن با مالینویز

اگر قصد خرید میکس ژرمن با مالینویز را دارید، باید از پرورش دهندگان معتبر خرید کنید. زیرا باید به سلامت و توانایی سگ اطمینان داشته باشید. سرزمین سگ ها یکی از بهترین پرورش دهندگان سگ های اصیل است. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره میکس ژرمن با مالینویز با کارشناسان فروش سرزمین سگ ها در ارتباط باشید. ما به شما اطمینان می دهیم سگ های پرورشی ما از سلامت کامل برخوردارند و با شیوه های اصولی تربیت می شوند. پس با خیال راحت می توانید سگ مورد نظر خود را از سرزمین سگ ها بخرید.

 

نوشتن دیدگاه