غذایی که سگ را وحشی می کند

گاهی اوقات افرادی که به منظور نگهبانی سگ خریداری می ‌کنند، می‌خواهند سگ خود را وحشی کنند تا بتواند در مقابل تهاجمات افراد بیگانه و یا دزد عکس العمل خشنی داشته باشد. به همین جهت به این فکر می ‌افتند که غذا هایی به سگ خود بدهند که حیوان را وحشی کند، یا به اصطلاح سگ را هار کند تا بتواند به بهترین نحو عمل کند. رژیم غذایی سگ ها بسیار مهم است.
برخی از غذا ها موجب بروز نوسانات خلقی و پرخاشگری در سگ ها می شوند بعضی از غذاها مانند رژیم ‌های پرکربوهیدرات که به جای انواع پروتئین به سگ ها داده می‌شوند، باعث بیش‌فعالی سگ ها شده و حتی ممکن است واکنش های آلرژیک به آن نشان دهند. از جمله علائم پرخاشگری سگ ها می توان به حالت تدافعی شدید، حمله به دیگران، نشان دادن دندان ها و خرخر کردن نام برد.
برخی از سگ ها گاز می گیرند و غرغر می کند. البته راه حل این مشکلات بالا بردن اعتماد به نفس سگ و تربیت صحیح آن است. با ما همراه باشید تا در ادامه بحث شما را با باید ها و نباید های غذای سگ نگهبان آشنا کنیم.

چه غذایی سگ را هار می کند؟

چه غذایی سگ را هار می کند؟

شاید شنیده باشید که غذا هایی مانند گوشت خام و غذای حیوانات وحشی می تواند خلق و خوی حیوان را تغییر دهد و سگ را هار کند؛ اما در واقع این موضوع چندان درست نیست و در واقع هیچ غذایی نیست که بتواند سگ را وحشی کند، بلکه این آموزش و تربیت است که موجب می‌ شود سگ ها برای کار های نگهبانی از منزل، باغ، کارخانه و یا نگهداری از گله و مقابله با گرگ و حیوانات وحشی عکس العمل مناسب و خشنی داشته باشند. درست است که رژیم غذایی یک سگ باید دقیق رعایت شود و به نسبت نژاد، سن و وزن آن متغیر است؛ اما به جرأت می‌توان گفت که نمی‌توان با یک غذای خاص سگ را هار کرد تا رفتار های پرخاشگرانه از خود نشان دهد.

بهترین غذا برای هار شدن سگ

سرزمین سگ ها در اصفهان عرضه کننده بهترین غذا برای نژاد های مختلف سگ بوده و انواع غذا های خشک را با قیمت های مناسب از پت شاپ ها در اختیار افرادی که از سگ ها نگهداری می‌کنند قرار می دهد. چنانچه از انواع نژاد های سگ نگهبان و یا سگ گله نگهداری می کنید و به دنبال بهترین غذا برای هار شدن سگ هستید، توصیه ما به شما این است که فریب افراد سودجو را نخورید و هزینه های اضافی برای این تبلیغ های دروغین نپردازید.
وحشی کردن یک سگ دو راه دارد. اول اینکه سگ از تولگی در کنار یک سگ بالغ وحشی بزرگ شود تا نحوه رفتار و واکنش های تهاجمی را از آن سگ بالغ یاد بگیرد. با استفاده از این روش سگ چون به صورت حرفه ای و اصولی آموزش ندیده و فقط صرف غریزه عمل می‌کند، ممکن است به انسان ها آسیب بزند و حتی باعث مرگ فرد مهاجم شود.

بهترین غذا برای هار شدن سگ

هار کردن سگ توسط مربی

در روش دوم نیز آموزش حرفه‌ای سگ توسط مربی های حرفه‌ای در کلاس های گارد انجام می ‌شود. در این گونه کلاس‌ها مربی هایی هستند که با استفاده از روش ها و ابزار های خاص نسبت به آموزش سگ ها برای وحشی کردن آن ها اقدام می ‌کنند. در این مراکز کاملا حرفه‌ای به سگ ها آموزش می دهند که چگونه دزد را بگیرد که آسیب جدی به او وارد نکند یا فرد مهاجم را نکشد.
سرزمین سگ ها مرکز نگهداری و پرورش گونه های مختلف سگ های نگهبان در اصفهان نژادهای مختلف سگ های سرابی، قدریجانی، هاسکی، روتوایلر، پیت بول، سگ مالینویز و ... را برای نگهبانی آموزش داده و در اختیار دوستداران حیوانات قرار می‌ دهد. با مراجعه به وب سایت این مجموعه می توانید سفارش های خود را ثبت کنید یا به صورت حضوری به این مرکز مراجعه کنید.
ساعت بازدید از مجموعه سرزمین سگ ها روز های غیر تعطیل از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۴ است. به منظور مراجعه به این مرکز و بازدید، باید از یک روز قبل با شماره های مجموعه سرزمین سگ ها تماس بگیرید و هماهنگی‌های لازم را انجام دهید. انواع نژاد های قدرتمند سگ نگهبان مانند سگ سرابی، روتوایلر، پیت بول، ژرمن شپرد، سگ های نگهبان گله، دوبرمن به گونه ای در این مجموعه آموزش دیده اند که از قلمرو خود محافظت کند و بتواند امنیت صاحب خود را تأمین کنند.

یکی از نکات مهم درباره این سگ ها یمت آن هاست. برای مثال قیمت سگ ژرمن بسیار بالاتر از قیمت سگ های معمولی تر است.

نوشتن دیدگاه