هورمون برای رشد توله سگ

توله سگ‌ها هنگامی که متولد می‌شوند برای رشد بهتر نه تنها نیاز به شیر مادر بلکه به ترشح صحیح غدد هورمونی خود هم دارند، هورمون اصلی برای رشد توله سگ در اصل توسط غده هیپوفیز ترشح می‌شود. با ترشح درست این غده همواره توله می‌تواند رشد بهتری داشته باشد و در کوتاه ترین زمان و با تغذیه درست به وزن مناسب و اندام ایده‌آل برسد. غده هیپوفیز همواره با ترشح هورمون رشد آن را از طریق خون به استخوان‌ها و اندام‌ها می‌رساند، تا بتواند باعث رشد بهتر اندام توله سگ گردد. قابل ذکر است که است هورمون رشد کمک می‌کند تا توله هم ماهیچه‌ها و عضلات محکم و هم استخوان‌های مقاوم داشته باشد و بتواند پس از بلوغ به خوبی در برابر خطرات مقاومت کند. این هورمون رشد بر روی تمام بخش‌ها و اندام‌های بدن تاثیر مستقیم می‌گذارد و باعث می‌شود تا آن‌ها هنگام بزرگ شدن و در زمان بلوغ عملکرد بهتری را از خود نشان دهند. هورمون طبیعی باعث می‌شود تا یک رشد متوسطی داشته باشد و توله متناسب با نژادی که دارد رشد کند.

هورمون برای رشد توله سگ

آیا برای رشد سگ نیاز به تزریق هورمون است؟

برخی افراد که پرورش دهندگان سگ هستند علاقه دارند تا این حیوان هم اندام درشت‌تری داشته باشد و هم قوی‌تر باشد، برای داشتن سگی درشت‌تر می‌توان آمپول هورمون به او تزریق کرد. این آمپول کمک می‌کند تا غده هیپوفیز فعالیت بیشتری پیدا کند و در نتیجه رشد سگ‌ها بیشتر از قبل شود و در نتیجه سگی درشت جثه داشته باشید. بدانید تنها در صورتی برای رشد سگ نیاز به تزریق هورمون دارید که سگ به صورت مادرزادی و یا در اثر بیماری رشد درستی نداشته باشد و هم‌نژاد‌های او درشت اندام و قد بلند باشند. با کمک تزریق هورمون می‌توان غده هیپوفیز او را تحریک کرد تا عملکرد بهتری داشته باشد و به رشد بدن سگ کمک کند. آیا برای رشد سگ نیاز به تزریق هورمون است؟ باید بگوییم که برخی سگ‌ها در کل جثه درشت و تنومندی دارند و بدون نیاز به تزریق رشد می‌کنند و ورزیده می‌شوند، اما برخی نژاد‌ها جثه متوسطی دارند و پرورش دهندگان به آن‌ها هورمون تزریق می‌کنند تا اندام درشت‌تر و قد بلندتری داشته باشند. این هورمون‌های تزریقی باعث می‌شوند تا بدن سگ با سرعت بیشتری شروع به رشد کند و در نتیجه نسبت به سایر گونه‌های خود بزرگ‌تر دیده شود. این هورمون بر روی ماهیچه، عضلات و استخوان ها تاثیر مستقیم می‌گذارد، به همین دلیل رشد سگ چندین برابر می‌شود. هر چه میزان و حجم تزریق هورمون به سگ بیشتر شود، مسلما اندام درشت‌تری پیدا خواهد کرد و اصولا برای مبارزه و نگهبانی آموزش داده می‌شود تا بتواند عملکرد بهتری از خود نشان دهد.

آیا برای رشد سگ نیاز به تزریق هورمون است؟

آیا هورمون ها عامل اصلی رشد قد سگ هستند؟

بسیاری پرسیده‌اند که آیا هورمون‌ها عامل اصلی رشد قد سگ هستند؟ در جواب ما به آن‌ها خواهیم گفت که هورمون رشد به صورت مستقیم بر روی استخوان‌ها تاثیر مستقیم می‌گذارد، به همین دلیل عامل اصلی رشد قد سگ همین هورمون است. غده هیپوفیز روزانه حجم بالایی از این هورمون را تولید می‌کند که با کمک آن ماهانه قد سگ به خوبی رشد می‌کند. در صورتی که سگ جزء انواع نژاد سگ درشت اندام و قد بلند باشد و ظاهری متفاوت داشته باشد، می‌توان به او زیر نظر دامپزشک هورمون تزریق کرد تا سگ بتواند، هم جثه دیگر نژاد‌های خود باشد. قابل ذکر است که غده هیپوفیز هورمون اصلی رشد قد را تولید می‌کند، به همین دلیل است که عامل اصلی رشد قد به این غده بستگی دارد. اگر غده هیپوفیز به خوبی فعالیت کند، مسلما سگ به خوبی رشد می‌کند و قد بلند می‌شوند، اما اگر دارای کیست و یا مشکل باشد نمی‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد و در نتیجه سگ قد کوتاه می‌شود. البته از نظر هیکل هم کوچک و ضعیف خواهد بود و توان مقابله با جثه‌های بزرگ‌تر را ندارد. باید بگوییم که قد سگ متناسب با نژادی که دارد رشد می‌کند و بیشتر از حد معمول رشد ندارد حتی اگر به او هورمون تزریق کنید، هم بیشتر از حد قد او بلند نمی‌شود. هورمون رشد چون از طریق خون به داخل مغز استخوان می‌رود، باعث درشت شدن اندام و قد سگ می‌شود، پس بدانید که سگ برای رشد بهتر و داشتن قد بلند به این هورمون نیاز دارد. سرزمین سگ ها در زمینه پرورش و فروش سگ های اصیل و با نژاد فعالیت دارد. این مجموعه برای سلامت توله سگ ها هورمن رشد تزریق می کنند و واکسینه می شوند. برای خرید به وب سایت سرزمین سگ ها مراجعه کنید.

 

دیدگاه‌ها  
6
4
# جعفر 1402-10-16 11:44
آیا آمپول هورمون رابه کجای سگ بزنیم صحیح است
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
5
1
# مجتبی 1402-11-23 21:28
اسم،آمپول رشد چیه وتو15 ماهگی هم میشه زد؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
7
1
# مدیریت 1402-11-24 09:40
به نقل از مجتبی:
اسم،آمپول رشد چیه وتو15 ماهگی هم میشه زد؟

دوست این عزیز این موارد رو حتما باید با دامپزشک مشورت کنید.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه