تمرینات مالینویز

یکی از نژادهای محبوب سگ نگهبان نژاد سگ مالینویز است. نژاد این سگ آموزش پذیری راحتی دارد و با انجام تمرینات مختلف و راحت خیلی ساده و آسان می توانید سخت ترین درس ها برای سگ های دیگر را به آنها یاد دهید. از آنجا که بلژین مالینویز سگی جسور، باهوش و با ذکاوت است، خیلی زود متوجه دستورات شما به خود شده و یادگیری مفاهیم درسی تان برای آن چندان کار سختی نیست.
شما باید بتوانید به شیوه ای اصولی و با تمرینات درست سگ خود را آموزش دهید تا بتوانید او را به یک سگ فرمان پذیر و مطیع تبدیل کنید. قطعا در صورت استفاده از روش های نادرست نه تنها نمی توانید سگ خود را آموزش دهید، بلکه ممکن است او را تبدیل به سگی فرمان ناپذیر تبدیل نمایید. خصوصیات سگ مالینویز شباهت ظاهری خاصی با سگ های ژرمن نیز دارند. در ادامه در مورد تمرینات این سگ ها بیشتر صحبت می کنیم. پس اگر دوست دارید در مورد مشخصات ظاهری سگ مالینویز، تربیت مالینویز و... اطلاعات بیشتری به دست آورید، همراه ما باشید.

تمرینات لذت بخش با مالینویز

تمرینات لذت بخش با مالینویز

شما می توانید تمرینات را برای سگ خود لذت بخش کنید. برخی از روش تنبیه برای سگ هایشان استفاده می کنند اما ما به شما توصیه می کنیم چنانچه تمایل دارید سگ تان زودتر آموزش دیده و به یک سگ مطیع تبدیل شود، از روش پاداش برای او استفاده کنید. این مسئله باعث می شود تمرینات برای سگ ها لذت بخش تر بوده و خیلی زودتر کارهای مختلف را یاد بگیرند.
برای این کار خوراکی های تشویقی مختلفی که سگ تان دوست دارد را تهیه کنید و پس از هر بار انجام درست تمرینات به او خوراکی بدهید. سگ مالینویز بازی کردن را هم دوست دارد. پس می توانید اسباب هایی که او دوست را برایش خریداری کرده و در هنگام آموزش ها از آن اسباب ها استفاده کنید تا سگ لذت بیشتری از انجام تمرینات ببرد.
همچنین می توانید برای آموزش بهتر و لذت بخش تر سگ از کلیکر نیز استفاده کنید. به این منظور وقتی که می خواهید به سگ خود پاداش دهید، می توانید کلیکر را به صدا در آورید. پس از مدتی انجام این کار سگ شرطی می شود و با شنیدن صدای کلیکر بهتر می تواند تمرینات را انجام دهد چرا که می داند پس از آن قرار است پاداش دریافت کند.
تنبه بدنی تاثیر نامطلوبی روی سگ ها می گذارد پس این کار را انجام دهید و در انجام تمرینات صبور و مهربان باشید. این کار موجب می شود تا تمرینات برای سگ نیز لذت بخش تر شده و سریعتر آموزش های مختلف را فرا بگیرد.

تمرینات ورزشی با سگ مالینویز

تمرینات ورزشی با سگ مالینویز

سگ مالینویز یکی از انواع سگ های پر جنب و جوش است پس اگر فکر می کنید که قرار است با یک پیاده روی ساده از جنب و جوش او بکاهید سخت در اشتباه هستید به همین جهت به ورزشکاران بیشتر توصیه می شود که سگ مالینیوز بخرند؛ چرا که با دویدن و انجام چنین تمریناتی می توانند انرژی سگ خود را تخلیه کنند.
شما می توانید برای انجام تمرینات ورزشی تان مانند دو سگ تان را همراه ببرید تا علاوه بر اینکه خودتان به تمرینات ورزشی تان می پردازید، سگ هم انرژی اش تخلیه شود.
انجام تمرینات برای سگ های مالینویز در هر صورتی امکان پذیر است، چرا که این سگ ها آموزش پذیر نیز هستند. پس از مواقع مختلف و با کارهای مختلف سعی کنید که سگ تان را آموزش دهید. شما می توانید آموزش سگ خود را به مربیان مجموعه سرزمین سگ ها بسپارید یا سگ های آموزش داده شده این مجموعه را خریداری نمایید. در سایت سرزمین سگ ها انواع سگ های موجود در مجموعه را می توانید مشاهده نمایید، همچنین اگر درباره واگذاری سگ مالینویز اطلاعاتی ندارید می توانید با کارشناسان سرزمین سگ ها در ارتباط باشید. بهتر است درباره این موضوع حتما اطلاع داشته باشید.

نوشتن دیدگاه