واگذاری سگ مالینویز

ممکن است بین آگهی های مختلف واگذاری حیوانات اگهی هایی مربوط به واگذاری سگ مالینویز را دیده و تصمیم گرفته باشید که سرپرستی این سگ ها را به عهده بگیرید. اما چه نکاتی لازم است تا در سرپرستی سگ مالینویز به آن ها توجه کنید؟ این سگ چه خصوصیاتی دارد و آیا اصلا آموزش پذیر است؟ آیا می توان جایگزین بهتری برای این سگ پیدا کرد و به طور کل از سرپرستی آن منصرف شد؟ برای پاسخ به این سوال ها تصمیم گرفتیم که این مطلب را آماده کرده و در مورد سرپرستی سگ مالینویز نکاتی را به شما بگوییم. این سگ که یک سگ پر جنب و جوش و با ذکاوت و باهوش است، از دسته سگ های کار به حساب می آید.
یعنی پلیس ها و سربازان ارتش و عملیات های نظامی معمولا از این سگ ها برای پیدا کردن اجساد، ردیابی بمب و خنثی کردن آن یا پیدا کردن مواد مخدر استفاده می کنند. شما می توانید از این سگ یک سگ نگهبان خیلی خوب بسازید مبنی بر اینکه او را به خوبی آموزش داده و با نکات تربیتی آن آشنا باشید. بهتر است قبل از اینکه سگ مالینویز را به سرپرستی می گیرید به خوبی در مورد تربیت آن اطلاعات به دست آورید تا آگاهانه کارهای مختلفی انجام دهید تا سگ تان را مطیع و فرمان پذیر خود کنید.

سرپرستی سگ مالینویز و اهمیت آن

سرپرستی سگ مالینویز و اهمیت آن

همانطور که در قبل گفتیم، بلژین مالینویز یک سگ پر جنب و جوش است و حال اگر تربیت نشده باشد ممکن است موجب اذیت و آزار شما شود. به همین جهت از سرپرستی سگ های مالینویزی که بالغ هستند و تربیت نشده اند تا جای ممکن خودداری کنید. سرپرستی این سگ برای کسانی که تجربه داشتن سگ ندارند توصیه نمی شود. پس به این نکته هم توجه داشته باشید. هر چند تربیت کردن این سگ راحت است اما اگر از سنین بلوغ و جوانی او آن را به سرپرستی گرفته باشید، باید زمان زیادی بگذارید تا سگ را فرمان پذیر کنید.
بهترین زمان برای آموزش دادن به سگ 8 هفتگی است. پس از این می توانید آموزش های مختلفی مانند آموختن جای دستشویی و .و.. را به او بیاموزید. پس از 4 ماهگی نیز می توانید سگ مالینویز را به عنوان سگ نگهبان تربیت کنید. در تربیت این سگ نیز به جای استفاده از سیستم تنبیه بهتر است که از سیستم پاداش استفاده کنید چرا که این سگ ها به گاداش بهتر از تنبیه پاسخ می دهند.

خرید سگ مالینویز

از خصوصیات سگ مالینویز پر جنب و جوشی است پس با یک پیاده روی ساده نمی توانید انرژی آن را تخلیه کنید. مشخصات ظاهری سگ مالینویز شباهت زیادی به سگ های هاسکی دارد. شما می توانید با انجام تمرینات ورزشی مختلف مانند دویدن انرژی سگ خود را تخلیه کنید. اگر به دنبال سگ آرام هستید که جنب و جوش زیادی نداشته باشد، پس بهتر است که دور سگ مالینویز را خط بکشید، چرا که این سگ جزو انواع سگ های جنب و جوش دار است و صاحبین کم حوصله خود را اذیت می کنند.
برای خرید سگ مالینویز بصورت تربیت شده و آموزش دیده، یا تربیت نشده، می توانید از طریق سایت سرزمین سگ ها اقدام نمایید.

نوشتن دیدگاه