بگیر ترین نژاد سگ نگهبان

بسیاری از افراد از سگ های نگهبان برای محافظت از باغ، خانه و جان و مال خود استفاده می کنند. سگ های نگهبان که از بزرگترین انواع نژاد سگ هستند، به خوبی از صاحب خود محافظت می کنند. ما در این مقاله به بررسی و معرفی بهترین نژاد سگ نگهبان می پردازیم. برای کسب اطلاعات در این زمینه تا انتهای مقاله همراه ما باشید. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت سگ قدرجونی و سگ نگهبان باغ به وب سایت سرزمین سگ ها مراجعه و پس از مشاهده سگ های مختلف از این نژاد، جهت خرید سگ و توله سگ قهدریجانی با ما تماس بگیرید.

بگیر ترین نژاد سگ نگهبان

وحشی‌ترین نژاد سگ نگهبان

سگ های نگهبان نژاد های گوناگونی دارند که در ادامه چند نوع از وحشی ترین نژاد سگ را معرفی می کنیم.

  • آکیتا آمریکایی American Akita: این سگ نگهبان، وزنی بین 45 تا 130 کیلوگرم دارد و قد تقریبی آن 66 سانتی متر است. آکیتا سگی باهوش با چابکی فوق العاده است و به سگی شجاع معروف است. معمولاً برای محافظت از خانواده ها در برابر سارقان، دارای بهترین عملکرد هستند.
  • کانگال Kangal: این از بزرگترین نژاد سگ نگهبان است که وزنی بین 50 تا 83 کیلوگرم دارد و قد آن بین 77 تا 86 سانتی متر است. کانگال سگی قوی و با استخوان بندی درشت است. منشأ آن به ترکیه بازمی گردد و معمولاً به آن‌ها سگ گله می گویند، زیرا برای نگهبانی از گله های بزرگ گوسفند آموزش دیده اند. آن‌ها از وحشی ترین نژاد سگ نگهبان هستند و قادرند تا گوسفندان را با موفقیت در برابر گرگ، خرس، شغال و حتی شیر و یوزپلنگ محافظت کنند.
  • بول ماستیف Bull-mastiff : این سگ، پوزه کوتاه و بدنی محکم دارد که وزن بین 50 تا 59 کیلوگرم دارد و قد آن بین 64 تا 69 سانتی متر است. آن‌ها در ابتدا برای محافظت از املاک پرورش داده شده‌اند. پس زمینه ژنتیکی آن‌ها 60 درصد ماستیف و 40 درصد بولداگ است. تربیت این سگ ها کمی سخت تلقی می شوند، اما غریزه ای طبیعی برای محافظت دارند. حتی بدون آموزش، آن‌ها از صاحبان خود در برابر سارقان و سایر مهاجمان محافظت می کنند.
  • بوربول آفریقایی African Boerboel: این سگ نگهبان، وزن بین 68 تا 90 کیلوگرم و قدی بین 60 تا 69 سانتی متر را دارد و یکی از بگیر ترین نژاد سگ نگهبان است. بوربول آفریقایی به اندازه یک انسان معمولی وزن دارد. این سگ، فک قوی و ماهیچه های ضخیم دارد و از خانواده مولوسر است. خانواده Molloser پایه و اساس نژادهای ماستیف امروزی است. اغلب به عنوان چابک ترین نژاد ماستیف در نظر گرفته می شود.
  • سگ دوگ دو بوردو Dogue de Bordeaux: به Dogue de Bordeaux ماستیف فرانسوی نیز گفته می شود. وزن آن ها 68 کیلوگرم و قد 69 سانتی متر دارند. نقش این نژاد پرقدرت در طول سال ها شاهد تغییرات عمده ای بوده است. در دوران تاریخی، گفته می شود که آن‌ها از قلعه های اروپایی محافظت می کردند، سپس برای کشیدن گاری ها و حمل اجسام سنگین حرکت کردند و در نهایت به نگهبانی گله ها پایان دادند. آن‌ها به عنوان یکی از باستانی ترین نژادهای سگ روی زمین در نظر گرفته می شوند و یکی از بگیر ترین نژاد سگ نگهبان هستند.
  • ماستیف تبتی The Tibetan Mastiff: قرن ها پیش، این سگ در تبت و چین به وجود آمد. آن‌ها همیشه برای محافظت از دام ها و خانواده ها در برابر حیوانات وحشی استفاده می شدند. با وجود این‌که سگی وفادار است، استقلال و سرسختی آن‌ها ممکن است باعث شود هنگام احساس خطر از دستورات شما غافل شوند، به همین دلیل سگ خانواده محسوب نمی شود. این سگ، دارای وزن 70 کیلوگرم و ارتفاع بین 75 تا 79 سانتی متر است.

سگ ژرمن سپرد، مالینویز، روتوایلر، کن کورسو نیز از بگیرترین نژاد سگ نگهبان است که می توانید از سرزمین سگ ها بخرید.

وحشی‌ترین نژاد سگ نگهبان

بگیر ترین و وحشی ترین نژاد سگ نگهبان کدام است؟

یکی از ویژگی سگ های نگهبان این است که باید بگیر باشند. در ادامه بهترین و بگیر ترین نژاد سگ نگهبان را معرفی می کنیم.

  • فیلا برازیلیرو Fila Brasileiro: این سگ، وزنی بین 64 تا 82 کیلوگرم و ارتفاع بین 65 تا 75 سانتی متر دارد. فیلا برازیلیرو یا ماستیف برزیلی، به عنوان یک سگ نگهبان ایده آل و بگیر ترین نژاد سگ نگهبان در نظر گرفته می شود. چابکی، پرخاشگری و خلق و خوی غیرقابل بخشش قابل توجهی دارد. در واقع، تهاجم غیرمردمی آن‌ها باعث ممنوعیت آن‌ها در بسیاری از کشورها شده است. مانند اکثر ماستیف‌های دیگر، اولین غریزه Brasileiro دور نگه داشتن نگهدارنده خود، از حیوان یا شخص حمله کننده است.
  • گریت پیر نیز The Great Pyrenees: این سگ نگهبان وزن 59 کیلوگرم و قد 81 سانتی متر دارد. آن‌‍ها پوست بسیار ترسناکی دارند. برخی از آن‌ها تا به امروز، به طور غیرقابل کنترلی،در شب پارس می کنند. آن‌ها در پذیرش دستورات عالی نیستند، به خصوص اگر در سال های اولیه نظم و انضباط نداشته باشند. با این حال اگر به درستی آموزش داده شوند، ثابت می کنند که سگ خانواده خوبی و از بگیر ترین نژاد سگ نگهبان به شمار می آیند.

برای کسب اطلاعات درباره بگیرترین نژاد نگهبان با کارشناسان سرزمین سگ ها در ارتباط باشید. سرزمین سگ ها پرورش دهنده بهترین نژاد سگ نگهبان است. شما می توانید قیمت انواع نژاد سگ را از کارشناسان سرزمین سگ ها بپرسید یا با مراجعه به وب سایت آن از قیمت بگیرترین نژاد سگ نگهبان مطلع شوید و سپس آن را بخرید. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده مشخصات و قیمت انواع سگ ها از جمله قیمت سگ سرابی با سرزمین سگ ها همراه باشید.

 

نوشتن دیدگاه