سگ نگهبان باغ در ایران

باغ محیطی بزرگ و وسیع است که شما برای نگهبانی و محافظت از آن باید از سگ‌هایی با نژاد‌های برتر استفاده کنید. حس وفاداری و مسئولیت پذیری در سگ‌ نگهبان باغ ذاتی است و این گونه‌‌ها به صورت غریزی محافظ هستند. اگر مساحت باغ زیاد باشد، استفاده از چند سگ نگهبان می‌تواند گزینه بهتری باشد. نژادهایی که در ایران و جهان وجود دارند شاخصه‌‌های لازم برای نگهبانی را دارا هستند. این سگ‌ها اصولا پاهایی کشیده و بلند دارند، به همین دلیل گام‌های بلندی هم برمی‌دارند و می‌توانند با سرعت زیاد خود را به متجاوز برسانند. صدای پارس سگ خود به دور کردن افراد مزاحم از باغ کمک زیادی می‌کند. قدرت شناختی این سگ‌ها زیاد است و چون تربیت شده هستند صاحب خود را به خوبی می‌شناسند و از او اطاعت می‌کنند. در ایران برای نگهبانی از باغ و ویلاها بیشتر گونه‌های جوان انتخاب می‌شوند که تجربه زیادی دارند و می‌توانند وظیفه نگهبانی خود را به خوبی انجام دهند. هوش زیاد این سگ‌ها باعث شده تا آموزش‌های مربی را به خوبی یاد بگیرند و اجرا کنند. قدرت بدنی خوب و عضلات قوی به سگ این امکان را می دهد تا بتواند در شرایط سخت هم به فعالیت خود ادامه دهد. سلامت سگ‌های نگهبان اهمیت زیادی دارد، چون اگر دچار بیماری شوند، بدن آنها ضعیف می شود و توان اولیه را ندارد. صدای این گونه‌ها زیاد است و زمانی که پارس می‌کنند شما از فاصله دور هم صدای آن‌ها را می شنوید. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت سگ قدرجونی به وب سایت سرزمین سگ ها مراجعه و پس از مشاهده سگ های مختلف از این نژاد، جهت خرید سگ و توله سگ قهدریجانی با ما تماس بگیرید.

سگ نگهبان باغ در ایران

ویژگی های سگ برای نگهبانی باغ

سگی که برای نگهبانی باغ انتخاب می‌شود باید ویژگی‌های لازم که در زیر به آن‌ها اشاره می‌کنیم را دارا باشد:

  1. اولین و مهم‌ترین ویژگی وفاداری سگ است، چون در این صورت می‌تواند نسبت به صاحب خود حس مسئولیت داشته باشد و برای نگهبانی و محافظت از او حتی جان خود را هم به خطر بیندازد.
  2. باید پاهایی عضلانی و قوی داشته باشد تا با سرعت زیاد حرکت کند و به هدف نزدیک شود.
  3. مطیع باشد و آموزش‌هایی که مربی به او ارائه می‌دهد را به خوبی اجرا کند.
  4. سگ خوب و اصل برای نگهبانی باید تیزبین باشد تا بتواند از فاصله دور هم هدف را به خوبی تشخیص دهد.
  5. حس بویایی و شنوایی این سگ قوی است و با کوچکترین صدایی عکس العمل نشان می‌دهد.
  6. از دیگر ویژگی‌های این سگ می‌توان به سلامت جسمانی آن اشاره کرد که سیستم ایمنی قدرتمندی را از آن خود کرده است.
  7. این سگ‌ها کاملا جدی و متعهد هستند و سعی می‌کنند تا به بهترین شکل کار خود را انجام دهند.
  8. سگ‌های نگهبان دارای خلق و خوی خوبی هستند ، به همین دلیل بهتر می‌توان با آن‌ها ارتباط برقرار کرد.

اگر در زمان خرید به این به این ویژگی‌ها توجه کنید، قطعا می‌توانید انتخاب خوبی داشته باشید. نژادهای ایرانی و خارجی هر کدام ویژگی‌های مختص به خود را دارند که با شناخت آن‌ها می‌توانید به راحتی خرید کنید.

 ویژگی های سگ برای نگهبانی باغ

کدام نژاد سگ برای نگهبانی باغ خوب است؟

برای نگهبانی باغ نژادهای مختلفی معرفی می‌شود که هر کدام مزیت مختص به خود را دارند. برخی نژادها ایرانی و برخی دیگر خارجی هستند که در زیر به معرفی آن‌ها می‌پردازیم:

  1. اولین و بهترین نژاد ایرانی سرابی است که به دلیل دارا بودن ویژگی‌های فراوان به معروفیت خوبی رسیده است. این گونه به عنوان باهوش‌ترین و شجاع ترین معرفی می‌شود که هیکل درشتی دارد و بسیار تیز و چابک است و با سرعت بالا هم حرکت می‌کند، بدین ترتیب برای نگهبانی از باغ و ویلای شما بهترین گزینه است.
  2. روتوایلر یک سگ نژاد آلمانی است که نسبت به صاحب خود وفادار و نسبت به غریبه‌ها کاملا محتاط عمل می‌کند. این سگ خوب و جدی برای افرادی که قبلا سگ داشته‌اند مناسب است.
  3. دوبرمن هم یک نژاد خارجی است که امروزه در ارتش و پلیس استفاده می‌شود. این گونه بزرگ و تنومند کاملا باهوش است و فعالیت‌های گسترده‌ای را آموزش می‌بیند.
  4. سگ ژرمن از دیگر نژادهای برتر است که با پارس کردن صاحب خود را از ورود افراد متجاوز آگاه می‌کند. آرواره‌های قوی این حیوان ترس را به دل افراد بیگانه می‌اندازد. قیمت سگ ژرمن هم نسبت به سایر نژادهای معمولی تر بیشتر است.
  5. سگ اکیتا یک نژاد تربیت شده ژاپنی است که نسبت به صاحب خود حس وفاداری زیادی دارد، بنابراین می‌تواند از هدفی که مشخص شده به خوبی مراقبت کنند.
  6. سگ مالینویز از نژاد شپرد است که قدرت بدنی بالایی دارد و کاملا چابک و تیز است و برای نگهبانی گزینه خوبی به شمار‌ می‌رود.
  7. مینیاتور از گونه دوبرمن است که نسبت به محیط اطراف خود کاملا هوشیار است و می‌تواند صاحب خود را از نفوذ افراد بیگانه مطلع سازد.

دست شما برای انتخاب سگ نگهبان باغ باز است و می‌توانید از بین نژادهای ذکر شده به راحتی گونه مورد نظر خود را انتخاب کنید. توجه به سن، وزن، سلامت و همچنین نژاد در زمان انتخاب سگ نگهبان باغی اهمیت زیادی دارد. شما می توانید سگ نگهبان برای باغ را از فروشگاه سرزمین سگ بخرید. سرزمین سگ ارائه دهنده بهترین سگ نگهبان باغ در ایران است. برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت سرزمین سگ ها مراجعه کنید.

نوشتن دیدگاه

سوالات متداول سگ نگهبان باغ

سگ های نگهبان باغ را از کجا می توان تهیه کرد؟
انواع سگ نگهبان باغ را می توان از مجموعه سرزمین سگ ها خریداری کرد. تنها کافی است با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.
از ویژگی های سگ برای نگهبانی باغ چیست؟
سگی که برای نگهبانی باغ انتخاب می‌شود باید ویژگی‌های لازم که در زیر به آن‌ها اشاره می‌کنیم را دارا باشد: اولین و مهم‌ترین ویژگی وفاداری سگ است، چون در این صورت می‌تواند نسبت به صاحب خود حس مسئولیت داشته باشد و برای نگهبانی و محافظت از او حتی جان خود را هم به خطر بیندازد. باید پاهایی عضلانی و قوی داشته باشد تا با سرعت زیاد حرکت کند و به هدف نزدیک شود. مطیع باشد و آموزش‌هایی که مربی به او ارائه می‌دهد را به خوبی اجرا کند. و ... که دیگر ویژگی ها را می توانید در سایت سرزمین سگ ها مطالعه کنید.