تشخیص نژاد سگ از روی عکس

گسامروز بیشتر خرید ها به صورت آنلاین انجام می ‌شود. حتی امکان خرید حیوانات خانگی مانند سگ نیز به صورت اینترنتی فراهم شده است. ممکن است برخی از مراکز پرورش حیوانات با ارسال عکس از حیوانات، اطلاعات لازم را به خریدار بدهند و پس از پروسه انتخاب و خرید، حیوان را به آدرس مشتری بفرستند، بنابراین اگر قصد دارید سگی را خریداری نمایید و این امکان برای شما فراهم نمی شود که به صورت حضوری برای بازدید و خرید بروید، می توانید با استفاده از عکس ‌های ارسالی مراکز فروش حیوانات، مشخصات و نژاد سگ را تشخیص دهید. با ما همراه باشید تا برخی از نکات لازم جهت تشخیص نژاد سگ از روی عکس را برای شما عنوان کنیم.

چگونه نژاد سگ را از روی عکس تشخیص دهیم؟

چگونه نژاد سگ را از روی عکس تشخیص دهیم؟

دقت داشته باشید که تنها از روی عکس با کیفیت و واضح می شود نژاد سگ را تشخیص داد. این عکس باید به گونه‌ای گرفته شده باشد که شکل سر و گوش، حالت دم، رنگ و حالت بدن سگ به صورت کامل مشخص باشد. اولین نکته که برای تشخیص نژاد سگ باید به آن دقت کنید، حالت سر حیوان است. نکته‌ای که هنگام تشخیص نژاد سگ از روی عکس می ‌توان به آن توجه کرد، حالت گوش های سگ است.
برخی از سگ ها دارای گوش های کوچک و تیز هستند. برخی نیز گوش ‌های افتاده دارند، مانند سگ بیگل. معمولاً سگ هایی که گوش ‌های درازی دارند، حس بویایی و قدرت ردیابی قوی دارند. هنگام تشخیص نژاد سگ از روی عکس حتما باید به پوست و رنگ موی حیوان دقت داشته باشید. سگ هایی مانند ژرمن‌شپرد، لابرادور و آلاسکا مالاموت بسیار پشمالو هستند که از آن ها در برابر سرما محافظت می کند. اگر ناچار به شنا شوند این نوع پوست باعث می شود که آب را به خود جذب کند و سگ تمیز بماند. یکی از راه های تشخیص نژاد هم قیمت آناست. یعنی اگر سگی ارزان باشد، احتمالاً نژاد اصیلی ندارد. برای مثال قیمت سگ ژرمن اصیل بسیار زیاد است.

تشخیص نژاد سگ از روی عکس توسط سرزمین سگها

رنگ سگ نیز یکی دیگر از مواردی است که می‌تواند نشان‌دهنده نژاد یک سگ باشد. برخی سگ ها رنگ یکدستی دارند. برخی دیگر مانند دالماسین ممکن است خال خالی باشند. در نهایت نکته‌ای که باید به آن اشاره کنیم شکل دم یک سگ است که می‌توان از طریق آن نژاد سگ را تشخیص داد. مراکزی مانند سرزمین سگ ها در اصفهان انواع نژاد سگ های دارای شناسنامه را برای فروش در اختیار دوستداران حیوانات قرار می دهند.
شما می توانید از طریق عکس های ارسالی کارکنان این مجموعه تمام مشخصات مربوط به نژاد و سن سگ را دریافت کنید. داشتن اطلاعات کافی درباره نژاد سگ می‌تواند به خریداران کمک کند تا بهتر بتوانند از سگ نگهداری کنند و مراقبت‌های لازم برای حیوان را انجام دهند. رژیم غذایی هر نژاد ممکن است متفاوت باشد به همین جهت دانستن اینکه سگی که خریداری می‌کنید دارای چه خصوصیات و نژادی است ضروری به نظر می رسد.
به طور کلی سگ ها به 10 گروه بزرگ از نظر نژادی تقسیم می شوند که دارای رده بندی و کاربردهای متفاوتی هستند. به عنوان مثال سگ های کاری مانند هاسکی، گریت دین، دوبرمن، روتوایلر، یا سگ های نگهبان و سگ گله مانند سرابی، قدرجانی، سگ مالینویز و ژرمن شپرد. برخی از سگ ها شکاری هستند، مانند هوند، تازی و بیگل.

تشخیص نژاد سگ از روی حالت سر آن در عکس

تشخیص نژاد سگ از روی حالت سر آن در عکس

برای تشخیص نژاد یک سگ باید به حالت سر آن توجه کنید. سگ ها به طور کلی با توجه به نوع سر و حالت جمجمه به سه گروه تقسیم می شوند. نژاد هایی مانند ژرمن شپرد، پودل، گرگی، گریت دین و ... دارای جمجمه‌ای دراز و کشیده هستند. نژادهایی مانند بلژین مالینویز، دالماسین، بیگل و ... نیز دارای سایز سر نرمال و متوسط هستند.
برخی از نژادها مانند بولداگ، باکسر، پکینز نیز سگ هایی هستند که دارای سر و جمجمه کوتاهی هستند که باعث شده پوست اطراف پوزه آن ها چروکیده شود. این خصوصیات می تواند به خریداران کمک کند تا از طریق حالت سر و جمجمه یک سگ نژاد آن را تشخیص دهند و خرید خود را انجام دهند. سگ های عروسکی که ظاهر کوچک و بانمکی دارند، اما سگ هایی که برای کارهایی مانند نگهبانی از باغ، ویلا، کارخانه و یا سگ گله انتخاب می‌شوند، باید دارای نژاد اصیلی باشند.
هرچه مشخصات ظاهری یک سگ به استاندارد های نژاد آن شبیه تر باشد، این سگ اصیل تر است. با خرید از مجموعه سرزمین سگ ها در اصفهان می توانید مطمئن باشید که انواع نژادهای اصیل سگ های ایرانی و خارجی را خریداری می کنید. برای اطلاع از قیمت انواع نژاد سگ کافی است به وب سایت این مجموعه مراجعه کنید و یا با شماره های سرزمین سگ ها تماس حاصل فرمایید.

نوشتن دیدگاه