بهترین نژاد سگ نگهبان چیست؟

سگ ها از دیر باز به دلیل غریزه ای که داشته اند از صاحب یا ملکی که به آن تعلق دارند در برابر سایر عوامل بیگانه محافظت می کنند. غریزه هشدار دادن، قدرتمند بودن در برابر تهدید در برخی از نژاد های سگ قوی تر است و به همین دلیل آن ها برای تعلیم دادن به عنوان سگ نگهبان مناسب ترند.
برای انتخاب این موضوع که بهترین نوع سگ نگهبان چه نوع نژادی است ابتدا باید توقعات خود از یک سگ را بدانید. بعد از آن با خرید و مشورت از یک مجموعه معتبر، کارشناسان باید بتوانند به گونه ای شما را راهنمایی کنند تا بهترین انتخاب را داشته باشید. مجموعه تخصصی سرزمین سگ ها در هنگام خرید با طرح پرسش هایی و مشاوره به خریدارن، آن ها را برای خرید بهترین سگ نگهبان راهنمایی می کند.
در وهله اول باید نژاد سگ مورد نظر را مشخص کنید و با ویژگی های آن، نحوه نگهداری، بهداشت، آب و غذا و ... آن آشنا شوید و بعد از آن با اطمینان خاطر به خرید اقدام نمایید. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت سگ قدرجونی به وب سایت سرزمین سگ ها مراجعه و پس از مشاهده سگ های مختلف از این نژاد، جهت خرید سگ و توله سگ قهدریجانی با ما تماس بگیرید. برای کسب اطلاعات در رابطه با سگ نگهبان واقعی می توانید به سایت سرزمین سگ ها مراجعه کنید. 

بررسی بهترین نژاد های سگ نگهبان

بررسی بهترین نژاد های سگ نگهبان

سگ های نگهبان برای محافظت از ملک، باغ، کارگاه و کارخانه، گله حیوانات اهلی و ... مورد استفاده قرار می گیرد. انواع بسیاری از نژاد ها هستند که اگر تحت تعلیم و آموزش قرار بگیرند به سگ های نگهبان موفقی تبدیل می شوند.

سگ دوبرمن پینچر

دوبرمن ها از بهترین سگ های نگهبان برای مزارع و باغ ها هستند. سگ های دوبرمن در مدت زمان کوتاهی می توانند مسافت بسیار طولانی را بدوند و بسیار سریع عمل می کنند ازاین رو به راحتی و با سرعت خود را به عامل متجاورز می رسانند. هوش بی نظیر دوبرمن پینچر آن را در رده با هوش ترین سگ های نگهبان قرار داده است.
سگ های دوبرمن شجاع، هوشیار، باهوش و قوی هستند.

سگ روتوایلر

نژاد آلمانی سگ روتوایلر را می توان سگ پاسبان شجاع و قوی نامید. سگ های روتوایلر را می توان سگ گله نیز یاد کرد. ذات این سگ به گونه ای است که می تواند گله های گاو یا گوسفند را از مسافت های دور به راه مشخصی هدایت کند. سگ های روتوایلر نسبت به بیگانه ها واکنش نشان می دهند مگر اینکه فردی توسط صاحبشان به آن ها شناسانده شود.
سگ های روتوایلر اگر از کودکی آموزش نبینند ممکن است خطرناک و پرخاشگر باشند. این در صورتی است که با آموزش صحیح این سگها اجتماعی و حرف گوش کن می شوند
سگ روتوایلر بسیار با اعتماد به نفس و مهربان است. سرعت و هوش بسیار زیاد او در یاد گیری مثال زدنی است و نسبت به صاحب خود وفادار هستند.

سگ ژرمن شپرد

این سگ بسیار باهوش و وفادار است و از محبوب ترین نژاد ها در ایران محسوب می شود. این سگ پس از آموزش به یک نگهبان قوی و شجاع تبدیل می شود.
سگ ژرمن شپرد دارای واکنش دهی بسیار بالایی است و قدرت بدنی مثال زدنی دارد. قیمت سگ ژرمن هم نسبتا بالاست و نشان از اصالت آن دارد

سگ گریت دین

سگ گریت دین

نژاد گریت دین از نوادگان سگ های ماستیف محسوب می شوند. این سگ ها برای مراقبت از فضاهای بسیار بزرگ مناسب هستند هر چند هزینه های نگهداری از این نژاد نیز به نسبت بالا است. سگ گریت دین بسیار قوی و سرسخت است و برای تخلیه کردن انرژی خود به فضای زیادی نیاز دارد. استفاده از این نژاد برای فضاهای کوچک مورد توصیه نیست.

سگ سرابی

سگ سرابی یک سگ پاسبان ایرانی است. سگ سرابی با نام پرشین مستیف شناخته م شود. این نژاد دارای جثه ای قوی و بسیار بزرگ است و جز بهترین انواع نژاد سگ نگهبان ایرانی به شمار می روند. سگ های سرابی دارای ظاهری ترسناک هستند و از جمله جسور ترین سگ های ایرانی محسوب می شود. سگ گریت دین قوی و بازیگوش، مطیع و آران و تربیت پذیر است.

نژاد سگ نگهبان

به طور کلی اغلب نژاد سگ ها دارای ذاتی تربیت پذیر هستند و با آموزش می توانند به سگ نگهبان تبدیل شوند اما ویژگی های غریزی برخی از نژاد ها آن ها ذاتا برای نگهبانی مناسب می کند. سگ های نگهبان حتما باید از تولگی و توسط افراد متخصص و حرفه ای آموزش داده شوند.
تیم حرفه ای "سرزمین سگ ها" با آموزش انواع نژاد های مناسب سگ های نگهبان چون سگ مالینویز، سگ دالمیشن و... به خریداران این امکان را می دهد تا سگ نگهبان مورد نظر خود را از هر نژادی انتخاب و خریداری کنند. برای اطلاع از قیمت انواع نژاد سگ چون نژاد سگ نگهبان به سایت سرزمین سگ ها مراجعه کنید یا با کارشناسان فروش آن تماس بگیرید. در سرزمین سگ ها می توانید قیمت مالینویز، ژرمن، هاسکی و سایر نژادها را ببینید و با هم مقایسه کنید.

نوشتن دیدگاه