سگ های نگهبان واقعی در ایران

سگ حیوانی وفادار و باهوش بوده، به همین دلیل سال‌های زیادی است که مردم برای پاسبانی دادن و محافظت از جان و اموال خود از آن استفاده می‌کنند. این حیوان دارای نژادهای مختلف بوده، که برخی به عنوان نگهبانان واقعی انتخاب می‌شوند و به بهترین شکل هم وظیفه خود را انجام می‌دهند. سگ نگهبان واقعی دارای مشخصات بارزی بوده، که شما را در شناخت بهتر آن یاری می‌کند.‌
برخی سگ‌‌ها به صورت غریزی برای نگهبانی و محافظت متولد می‌شوند. آنها نسبت به شما و خانواده حس وفاداری زیادی دارد و بسیار هوشیار و مراقب هستند و رفتاری مطیعانه دارند. در ایران سگ‌هایی که برای نگهبانی انتخاب می‌شوند اصولا آموزش‌های لازم را هم دریافت می‌کنند.
سطح هوشیاری بالا به همراه سرعت عمل عالی و تمرکز خوب باعث شده تا شما بتوانید سگ نگهبان واقعی را از طریق این ویژگی‌ها به راحتی شناسایی کنید. این حیوانات به خوبی رام می‌شوند، و حس وفاداری آنها به انسان و همچنین سایر موجودات زنده زیاد است. نگهبانان واقعی برای محافظت از خانه، باغ، ویلا، گله و ... بهتربن گزینه هستند. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت سگ قدرجونی به وب سایت سرزمین سگ ها مراجعه و پس از مشاهده سگ های مختلف از این نژاد، جهت خرید سگ و توله سگ قهدریجانی با ما تماس بگیرید. عکس سگ نگهبان را می توانید در سایت سرزمین سگ ها مشاهده کنید. 

سگ نگهبان ایرانی

سگ نگهبان ایرانی

نژادهای ایرانی دارای قابلیت‌های زیادی هستند و از امتیازات خوبی در میان هم نوعان خود برخوردار بوده، به همین دلیل برای انتخاب مناسب هستند. سگ‌های نگهبان واقعی در ایران از نظر قد و وزن و نژاد تفاوت‌های زیادی دارند‌. سلامت جسمانی آنها کاملا تایید شده است. قدرت مسئولیت پذیری در این سگ به قدری زیاد بوده، که حاضر است جان خود را برای محافظت از شما به خطر بیندازد. این گونه‌ها دارای خصوصیات اخلاقی، رفتاری و جسمانی خاصی بوده که آن ها را از بقیه سگ‌ها جدا می‌سازد.
عضلات قوی و پاهایی کشیده و عضلانی سبب شده تا دونده خوبی باشند. رنگ این سنگ‌ها متنوع بوده و هر کدام زیبایی مختص به خود را دارند. چشم‌های تیزبین نژاد‌های ایرانی سبب شده تا بتواند از فاصله دور هم خطر را به خوبی مشاهده و حتی حس کند.
قدرت فیزیکی و شجاعت این سگ‌ها زبانزد بوده و باعث شده تا امروزه بیشتر مردم برای نگهبانی و محافظت از آنها استفاده کنند‌. نگهبانان واقعی می‌توانند برای مدت طولانی بیدار بمانند و از امانتی که به آنها سپرده شده به خوبی محافظت کنند.

معرفی نژادهای سگ های نگهبان در ایران

با وجود اینکه در ایران سگ‌ نگهبان نژادهای مختلفی دارد، اما تنها برای گونه‌ها به دلیل دارا بودن امتیازات ویژه ثبت جهانی شده‌اند. معرفی این نژادهای برتر به شما کمک می‌کند تا به شناخت بهتری دست پیدا کنید و بتوانید انتخابی درست داسته باشید. در زیر به معرفی چند گونه می‌پردازیم:
• سگ سرابی از بهترین نژاد‌های ایرانی بوده، که به عنوان سگ چوپان و یا گله هم شناخته می‌شود. از مشخصات ظاهری این گونه می‌توان به جثه بزرگ و قوی و همچنین آرواره نیرومند و بدن عضلانی آن اشاره کرد. اگر مربی خوبی برای پرورش داشته باشد برای مراقبت از باغ و ملک عالی بوده و بهترین عملکرد را دارد. این نژاد در شرایط سخت تحمل بالایی دارد و به صورت غریزی نگهبان متولد شده است.
• سگ دوربرمن پسرای ایرانیانی که به دنبال یک محافظ و نگهبان عالی هستند بهترین گزینه به شمار می‌رود. سرعت این نژاد بالا بوده و در کمترین زمان خود را به متجاوز می‌رساند. از باهوش‌ترین گونه‌ها بوده و حس وفاداری زیادی دارد.

معرفی نژادهای سگ های نگهبان در ایران

پرطرفدارترین سگ های نگهبان در ایران

سگ ژرمن شپرد در بین ایرانیان محبوبیت زیادی دارد و قیمت آن هم بالاست. قیمت سگ ژرمن در میان سایر سگ ها زبانزد است. از نظر ظاهری زیبایی خاص خود را دارد و از نظر فیزیکی قدرت بدنی خوبی را از آن خود کرده است. این سگ با انگیزه و پرانرژی اعتماد به نفس بالایی دارد و آموزش‌های مربی را در کمترین زمان اجرا می‌کند. سگ مالینویز نیز به دلیل شباهت بسیاری که به سگ ژرمن دارد، طرفداران زیادی دارد.
نژاد دیگری که در ایران پرطرفدار است، گریت دین است که مهربان و با ابهت بوده و برای محافظت در تایم بالا گزینه خوبی به شمار می‌رود. قوی و سرسخت و همچنین مطیع بودن مهمترین مزیت این نژاد است. سگ بولداگ هم از نژاد سگ‌های نگهبان بوده که بسیار تنومند و خوش هیکل است و اندامی جمع و جور دارد. پاهای بلند و کشیده آن باعث شده تا سرعت خوبی داشته باشد.
تمام نژادها از نظر شکل ظاهری متفاوت هستند و همین امر هم سبب شده تا شما بتوانید نژاد مورد نظر خود را از طریق شاخصه‌هایی که دارد به راحتی شناسایی کرده و آن را انتخاب کنید. نژادهای معرفی شده به عنوان برترین‌ها به شمار می‌روند به همین دلیل نگهبان خوبی برای باغ و منزل شما هستند. نژادهای ایرانی و خارجی از نظر مشخصات فیزیکی شباهت‌هایی دارند به همین دلیل هر دو برای محافظت انتخاب خوبی هستند.
مجموعه سرزمین سگ ها با داشتن انواع مجوز رسمی و مربی های متخصص در این زمینه، انواع نژادها را تربیت و به شما تحویل می دهند. شما می توانید از طریق سایت اینترنتی این مجموعه اقدام به خرید سگ نمایید.

 

نوشتن دیدگاه

سوالات متداول سگ های نگهبان واقعی در ایران

سگ های نگهبان واقعی را از کجا می توان خرید؟
شما می توانید با مراجعه به سایت سرزمین سگ ها و تماس با کارشناسان این مجموعه اطلاعات لازم را دریافت کنید.
معروف ترین سگ های نگهبان چه سگ هایی هستند؟
سگ سرابی، دوبرمن و ژرمن را به عنوان معروف ترین سگ های نگهبان ایرانی می توان شناخت.