آموزش دستشویی سگ

بخش اول و دوم این مقاله را بخوانید.

سگتان را ستایش و تحسین کنید.

هنگامی که سگ شما در محلی که برایش تعیین کرده اید دستشویی کرد ، آن را بسیار تشویق و ستایش کنید. بگویید " پسر خوب" و عبارات تشویقی دیگر. یک تشویق خوراکی نیز به او بدهید، این کار باعث می شود که سگ شما بفهمد که این رفتارش قابل توجه و سزاوار گرفتن پاداش است.

آموزش دستشویی سگ

مطمئن شوید که زمان پاداش دادن مناسب باشد.

هنگامی که سگ شما خود را راحت کرد، بلافاصله به او یک پاداش بدهید. شما میخواهید که سگتان متوجه شود که این پاداش مرتبط با کاری است که انجام داده، در غیر اینصورت ممکن است سگ گیج شود که این پاداش بابت چیست.

آموزش دستشویی سگ

لحنتان دوستانه باشد.

هنگامی که در زمان آموزش خانگی هستید، هیچگاه با صدای بلند با سگ تان حرف نزنید. شما نمیخواهید که سگ هنگام دستشویی کردن دچار ترس و استرس شود. اگر سگتان در داخل خانه خراب کاری کرد، او را سرزنش نکنید.


بیشتر بخوانید: هیچ گاه این کارها را با سگتان انجام ندهید.


 

آموزش دستشویی سگ

سگ خود را بخاطر خرابکاری سرزنش نکنید.

سگ شما در حال یاد گرفتن این است که چطور مطابق با دستورالعمل شما حرکت کند. با او صبور باشید . بر سرش داد و فریاد نکنید . او را نزنید . اگر شما صبور نباشید و دوستانه با سگ خود برخورد نکنید ، سگ شما ممکن است ترس و مجازات را با دستشویی کردن ارتباط دهد.
اگر سگ خود را در حین انجام این کار در منزل دیدید با یک صدای بلند و یا دست زدن ، او را هوشیار کنید. سپس او این کار را متوقف میکند و شما میتوانید آن را بیرون ببرید تا کار خود را تمام کند.

 

دیدگاه‌ها  
1
1
# علی 1398-10-24 03:41
مطالب مفیدیه ممنون به درد هر نژادی میخوره
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
1
0
# بهرنگ نجفی 1402-10-02 01:42
سلام مطالب بسیار آموزنده و کارآمد بود
سپاسگزارم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه