خرید توله سگ دوبرمن ارزان

خرید توله سگ دوبرمن ارزان شاید پیشنهاد وسوسه کننده ای باشد، اما خرید توله سگ دوبرمن با قیمت بسیار ارزان و منطقی نیست. چرا که این سگ ها دارای نژاد اصیلی هستند و با توجه به خصوصیات ظاهری و ویژگی های نژاد دوبرمن، خرید آن ها با قیمت کم اصلا منطقی نیست؛ بنابراین حتماً مشکل یا ایرادی وجود دارد. برای اینکه مطمئن باشید سگ هایی با نژاد اصیل و سلامت را خریداری می کنید، بهتر است از مراکز نگهداری معتبر حیوانات مانند سرزمین سگ ها در اصفهان خرید کنید. سگ های دوبرمن دارای رنگ سیاه و قهوه‌ای هستند.
این نژاد دارای لکه های قرمز رنگ در بالای چشم ها و قسمت پوزه است. قسمت زیر گلو و جلوی پوزه نیز رنگ ‌های قهوه‌ای را دارند. زیر شکم سگ و پاها نیز رنگ قهوه ای دارند. معمولاً توله های این نژاد دارای گوش های افتاده هستند؛ اما به خاطر زیبایی گوش های افراشته معمولاً گوش های آن ها را جراحی می کنند. به همین خاطر اگر هنگام خرید توله سگ دوبرمن مشاهده کردید که گوش های این حیوان افتاده است تعجب نکنید.
سگ های دوبرمن دارای گردنی کشیده و سینه ای پهن هستند. دندان های نیش بالایی و پایینی این سگ‌ها بسیار قوی است. مناسب کارهایی مانند نگهبانی و حفاظت هستند.

رنج قیمت توله دوبرمن چقدر است؟

رنج قیمت توله دوبرمن از 3 میلیون تومان شروع می شود و تا 5 میلیون تومان هم ادامه دارد. البته خصوصیات ظاهری، وزن و قد سگ، نر یا ماده بودن آن و سایر ویژگی های بیولوژیکی این سنگ می تواند بر قیمت نهایی تاثیر داشته باشد. برای مشاهده قیمت توله دوبرمن می توانید به وب سایت سرزمین ها مراجعه کنید و به صورت آنلاین از رنج قیمتی این توله ها مطلع شوید.

توله سگ دوبرمن اصیل و سالم را با قیمت مناسب از سرزمین سگ ها بخرید

چرا توله سگ دوبرمن با قیمت بسیار ارزان منطقی نیست؟

قیمت سگ های دوبرمن با توجه به نژاد آن ها و ویژگی هایی که دارند، متفاوت است. خرید توله سگ دوبرمن با قیمت بسیار ارزان به هیچ وجه منطقی نیست. چرا که این سگ ها اگر اصیل باشند، دارای قیمت بالایی هستند؛ بنابراین حتماً از پرورش دهنده های حرفه ای سگ و مراکز معتبر خرید کنید. قبل از خرید، عکس پدر و مادر توله را ببینید. دقت کنید که سن توله ها کمتر از دو ماه و یا بیشتر از ۴ ماه نباشد. حتما کارت واکسن توله ها را ببینید. شما می توانید برای اطلاع از قیمت انواع نژاد سگ چون دوبرمن به سایت سرزمن سگ ها مراجعه کنید. سرزمین سگ ها پرورش دهنده سگ های اصیلی چون دوبرمن است. 
توله های آسیب دیده را به هیچ وجه انتخاب نکنید و قبل از پرداخت مبلغ مورد نظر خود حتماً سگ را به کلینیک های دامپزشکی ببرید و درخواست کنید تا آزمایش های دیستمپر و پاروا ویروس برای آن ها انجام شود. هنگامی که از معاینه دقیق توله مطمئن شدید می توانید مبلغ مورد نظر را پرداخت کنید.

توله سگ دوبرمن اصیل و سالم را با قیمت مناسب از سرزمین سگ ها بخرید

توله سگ دوبرمن اصیل و سالم را با قیمت مناسب از سرزمین سگ ها بخرید. این مجموعه نگهداری و پرورش سگ ها با تولید و تکثیر اصولی نژاد دوبرمن، باعث حفظ اصالت آن ها شده است. در این مجموعه با انجام آموزش های لازم به سگ ها، رفتارهای اجتماعی و دوستانه به آن ها آموزش داده می شود. به طور کلی رفتار و ظاهر سگ های دوبرمن اصیل متفاوت از نژادهای دیگر است. این سگ ها بسیار هوشمند هستند و سریع یاد می گیرند.
به همین خاطر برای انجام کارهایی مانند نگهبانی، شکار، استفاده در نیروی پلیس و نیروهای نظامی عالی هستند. انواع نژاد سگ موجود در ایران را می توانید در سایت سرزمین سگ ها پیدا کنید.

 

نوشتن دیدگاه