بهترین نژاد سگ نگهبان برای مقابله با گرگ

برخی از مردم تصور می کنند که امروزه سگ ها، برای مبارزه با گرگ ها خیلی اهلی شده اند. وقتی به سگ‌ها فکر می‌کنند، تمایل دارند نژادهای محبوب سگ‌هایی را متصور شوند که بسیار شناخته شده و دوست داشتنی هستند. نژادهایی همچون گلدن رتریورها، هاسکی‌ها، بلژین مالینویز و سایر سگ‌های زیبای دیگر برای مقابله با گرگ وجود دارند که به طرز شگفت انگیزی قوی هستند و می توانند مانند گرگ با شکارچیان مبارزه کنند.
البته نکته مهم در این مقوله این است که تنها به این دلیل که سگ دارای جثه ای بزرگ است، باعث نمی شود که بتواند با گرگ ها مبارزه کند. آنچه واقعاً سگ را قادر می سازد با گرگ بجنگد، شامل غرایز محافظتی قوی، قدرت بدنی و شکل عضلانی، آرواره های قوی، شجاعت، سرعت و خوی وحشی است. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت سگ قدرجونی و انواع سگ نگهبان باغ به وب سایت سرزمین سگ ها مراجعه و پس از مشاهده سگ های مختلف از این نژاد، جهت خرید سگ و توله سگ قهدریجانی با ما تماس بگیرید.

نژادهای سگ نگهبانی که حریف گرگ ها هستند

نژادهای سگ نگهبانی که حریف گرگ ها هستند

سگ های معرفی شده در اینجا، همگی این ویژگی ها را دارند و حتی برخی از آنها، در صورت احساس خطر، می توانند به هیولای جنگ با گرگ تبدیل شوند. آنها بهترین نژادهای سگ نگهبان برای مقابله با گرگ هستند که حریف گرگ ها خواهند بود.

سگ سارپلانیناک (Sarplaninac)

این سگ نگهبان، دارای وزن 35 تا 45 کیلوگرم و با قدی بین 56 تا 62 سانتی متر است. سارپلانیناک یک سگ نگهبان گله است که در اصل از بالکان می آید و برای قرن ها برای محافظت از دام ها در برابر کایوت ها، گرگ ها و سایر شکارچیان استفاده می شود.
آنها ساختاری عضلانی، بزرگ و آرواره های قوی دارند. همچنین سگ های باهوشی با غرایز محافظتی بسیار قوی هستند. آنها معمولا آرام هستند، اما بسیار هوشیار بوده و می توانند تهدیدها را به سرعت تشخیص دهند و برای مقابله با آنها حرکت کنند. با این حال، می‌توانند مستقل و سرسخت باشند. ضمن آنکه آموزش آنها می تواند بسیار سخت باشد، اما قطعاً می‌توانند بهترین نژاد سگ نگهبان برای مقابله با گرگ باشند.

سگ آلابایی ( The Alabai)

این سگ های نگهبان فوق العاده دارای وزن 50 تا 79 کیلوگرم و قد بین 65 تا 78 سانتی متر هستند. این سگ که در حال حاضر بیشتر به عنوان سگ شپرد آسیای مرکزی شناخته می شود، یک نژاد باستانی است که همیشه نگهبان عالی گله بوده است. آنها سگ هایی جسور، کنجکاو و سازگار هستند که می توانند در اکثر شرایط بدون مشکل رشد کنند. آنها همچنین کاملاً قوی هستند و غرایز قوی برای محافظت دارند و جسارت و شجاعت، آنها را تهدیدی برای هر شکارچی از جمله گرگ ها می کند.

سگ گرگی ارمنی گمپر

سگ گرگی ارمنی گمپر

این سگ که از بهترین نژاد سگ نگهبان برای مقابله با گرگ است، دارای وزن 57 الی 61 کیلوگرم قد بین 64 تا 66 سانتی متر است. این سگ ارمنی، دارای شخصیتی است که هم می توان آن را بسیار دوست داشت و هم از آن ترسید. آنها سگ های نگهبان گله بسیار خوبی هستند که به دلیل غرایز قوی، قابل اعتماد بودن و دوستی با انسان ها شناخته می شوند. آن‌ها سگ‌های بسیار قوی نیز هستند و دارای ساختار عضلانی و آرواره‌های قوی که آن‌ها را قادر می‌سازد تا شکارچیان را به دام بیندازند. آنها سگ های سرسختی هستند که برای زندگی در شرایط سخت استفاده می شوند.
سگ شپرد آناتولی ( The Anatolian Shepherd)
این سگ نگهبان گله، دارای وزن 50 الی 65 کیلوگرم هستند و قد 74 تا 81 سانتی متر را دارد. سگ های آناتولی شپرد یکی دیگر از سگ های نگهبان هستند که اصالتا از ترکیه می آیند. آنها سگ هایی باهوش و مغرور هستند که به اندازه کافی قوی بوده و می توانند بدون دردسر با شکارچیانی مانند گرگ ها و کایوت ها مقابله کنند و از بهترین نژاد سگ نگهبان برای مقابله با گرگ به شمار می آیند.

سگ پرسا کاناریو

سگ پرسا کاناریو

این سگ نگهبان دارای وزن 50 تا 59 کیلوگرم بوده و قد آن ها بین 60 تا 65 سانتی متر است. آنها یک نژاد سگ بزرگ هستند که می توانند به خوبی از گله، محافظت کنند. آنها سگ هایی کاملا مسلط و هوشیار هستند که این سگ ها را به یک تهدید واقعی، برای شکارچیانی مانند گرگ تبدیل می کند. در مبارزه تن به تن، پرسا کاناریو در مقابل یک گرگ شانس خوبی خواهد داشت.

سگ دوگو آرژانتینی ( The Dogo Argentino )

این سگ از بهترین نژاد سگ نگهبان برای مقابله با گرگ با وزن بین 40 تا 45 کیلوگرم و قد 60 تا 68 سانتی متر است. سگ دوگو آرژانتینی، به لطف عضلانی بودنش، که آنها را کاملا قوی می‌کند، غرایز محافظتی قوی و قدرت مبارزه‌ بالایی داشته و به عنوان سگ های جنگنده ساخته شده اند. به این معنی که می توانند با شکارچیانی مانند گرگ ها و کایوت ها مقابله کنند. شما می توانید بهترین نژاد سگ نگهبان برای مقابله با گرگ را از پروررش دهنده انواع نژاد سگ بخرید. سرزمین سگ ها پرورش دهنده انواع نژاد سگ نگهبان است. برای اطلاع از قیمت انواع نژاد سگ به سایت سرزمین سگ ها مراجعه کنید یا با کارشناسان آن تماس بگیرید.

نوشتن دیدگاه