سگ نگهبان گله قدرجونی

سگ نگهبان گله قدرجونی یک حیوان باوفا و قدرتمند است که به دلیل داشتن هوش و قدرت یادگیری بالا برای نگهبانی از گله انتخاب می‌شود. این حیوان نژاد‌ها و گونه‌های مختلفی دارد که هر کدام خصوصیاتی دارند، سگ قدرجونی به عنوان یکی از سگ‌های قدرتمند و درشت هیکل در ایران شناخته می‌شود که هنگام نگهبانی از گله می‌تواند عملکرد عالی را از خود نشان دهد، همچنین از گوسفندان در برابر خطرات احتمالی مانند گرگ محافظت نماید. سگ نگهبان گله قدرجونی به دلیل خشن بودن و جثه درشت می‌تواند به خوبی با حیوانات وحشی مقابله کند و آن‌ها را از گله دور نگه‌دارد، به همین دلیل محبوبیت زیادی را به دست آورده است. این سگ هوش بالایی دارد و حتی هنگام تاریکی هوا هم می‌توان حرکات غیر طبیعی را تشخیص دهد و با پارس کردن صاحب خود را مطلع کند و در مدت زمان کوتاهی و با سرعت بالا به سمت عامل خطر حرکت کند و او را از پا در بیاورد بدون این که خود آسیبی ببیند. برای کسب اطلاعات تکمیلی در رابطه با سگ نگهبان باغ می توانید به سایت سرزمین سگ ها مراجعه کنید. 

سگ نگهبان گله قدرجونی

ویژگی سگ نگهبان نژاد قهدریجانی

همان‌گونه که گفتیم سگ قدرجونی به عنوان یک سگ فوق‌‌العاده شناخته می‌شود که طرفداران بسیاری هم دارد، سگ نگهبان نژاد قهدریجانی که با نام سگ قدرجونی نیز شناخته می شود ویژگی‌های بارز و منحصر به فردی دارد که با کمک آن‌ها توانسته است بسیاری از عموم را به سمت خود جذب کند. از مهمترین ویژگی‌های این نژاد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. جثه بسیار بزرگی دارد.
  2. قد آن بلند است.
  3. سرعت عمل بالایی دارد.
  4. باهوش است.
  5. قدرتمند است.
  6. در مبارزه نظیر ندارد.

بدانید که این سگ یا هیکل درشتی که دارد می‌تواند به راحتی انواع حیوانات را شکست دهد، به همین دلیل برای مبارزه با حیوانات با جثه بزرگ هم آماده است. به دلیل قدرت یادگیری بالایی که این نوع سگ دارد، می‌تواند تمام آموزش‌های لازم را بیاموزد و آن‌ها را به خوبی انجام دهد. سگ قدرجونی به عنوان برترین سگ در میان سگ‌های گله شناخته می‌شود که می‌تواند در سخت ترین شرایط هم عملکرد عالی را از خود نشان دهد و به خوبی از گله و گوسفندان محافظت نماید. آرواره محکم، دندان تیز، برنده، چست و چابک بودن و از همه مهم‌تر خشن بودن از مهمترین ویژگی‌های این نژاد است، به همین دلیل سخت می‌توان آن را رام کرد و پوشش بدنی آن به گونه ای است که می‌توان در سرمای زیاد واکنش عالی را از خود نشان دهد و مقاومت سگ را بالا ببرد. این گونه بسیار وفادار است و زمانی که او را آموزش می‌دهند به خوبی وظایف خود را انجام می‌دهد بدون این که خللی در آن‌ها ایجاد شود.

ویژگی سگ نگهبان نژاد قهدریجانی

چرا سگ قدرجونی مناسب برای گله است؟

بسیاری از افراد می‌پرسند که چرا سگ قدرجونی برای گله مناسب است،در جواب این گونه افراد ما به آن‌ها خواهیم گفت که سگ قدرجونی طبق نکات گفته شده بسیار پر قدرت، باهوش، زیرک، جنگجو، دانا است، پس می‌تواند برای نگهداری از گله گزینه بسیار مناسبی باشد. این حیوان جثه بزرگی دارد به همین دلیل می‌تواند هنگام مقابله با گرگ واکنش مثبتی را از خود نشان دهد و به راحتی حتی گرگ را از بین ببرد. سگ قدرجانی وفادار، وظیفه شناس است و زمانی که او را تعلیم می‌دهند مطیع و رام صاحب خود می‌گردد و به تمام سخنان او توجه و عمل می‌کند. پاهای بلند و کشیده سگ قدرجونی باعث می شود در کمترین زمان ممکن خود را به هدف برساند و از گله محافظت کند. البته باید بگوییم که این نژاد گوش‌های تیز و شامه قوی دارد، از این رو می‌تواند حرکات اطراف را در طول شبانه روز هم احساس کند و بوی غریبه را استشمام کند. عملکرد فوق‌العاده و مراقبت عالی سگ قدرجانی از گله‌ها باعث شده تا این نژاد محبوبیت زیادی را در ایران به دست بیاورد و برای نگهبانی از آن استفاده کنند. این حیوان نه تنها برای محافظت از گله مناسب است بلکه برای نگهبانی هم گزینه مناسبی هستند. این نژاد در میان سایر گونه ها شجاعت بالاتری دارد به گونه‌ای که از هیچ حیوان و جنبنده‌ای نمی‌ترسد و می‌تواند به خوبی با آن‌ها مبارزه کند و پیروز شود. او همیشه هوشیار می‌خوابد، به همین دلیل صداهای اطراف را همیشه متوجه می‌شود و در صورت احساس خطر سریع واکنش نشان می‌دهد. در هر شرایط آب و هوایی و همچنین محیطی و زمانی می‌تواند دوام بیاورد و بدون هیچ گونه مشکلی زندگی کند. شما می توانید سگ قدرجونی را برای گله خود از وب‌سایت سرزمین سگ ها بخرید. سرزمین سگ ها در زمینه پرورش و فروش بهترین سگ نگهبان برای گله فعالیت دارد. سگ قهدریجانی بهترین نوع سگ برای گله است.

 

نوشتن دیدگاه