غذای سگ بزرگسال

بخش قبلی را در رابطه با غذای توله سگ مطالعه کنید.

تغذیه سگ بالغ، بر اساس رژیمی که برای مراقبت از این گونه سگها طراحی شده باشد، به شما این اطمینان را میدهد که سگ شما مواد مغذی لازم را دریافت میکند و وزن مناسب خود را پس از آنکه سگ به پتانسیل کامل خود برای رشد رسیده است، حفظ می کند. سگ های بالغ که از لحاظ سایز با هم یکی هستند، می توانند نیازهای کالری بسیار متفاوتی با یکدیگر داشته باشند. بنابراین انتخاب رژیم غذایی با نسبت مناسب کالری مهم است.

غذای سگ نیازهای کالری به سن ، اندازه بدن، سطح فعالیت و اینکه آیا سگ عقیم شده باشد یا نه بستگی دارد. برای مثال سگ های کار یا سگ های بسیار فعال بهتر است با غذایی شامل کالری بالا تر تغذیه شوند. در حالی که سگ های ناتوان بهتر است از رژیمی با کالری کمتر و غذاهایی که روی برچسب آنها عبارات "Lite" (ملایم) یا "Weight Control" (کنترل وزن) نوشته شده است استفاده شود . این دو نمونه غذا دارای فرمولی هستند که برای سگ هایی که تحرک زیادی ندارند و یا سگ هایی که بیش از اندازه چاق هستند طراحی شده و به هیچ عنوان برای توله سگ ها و سگ های پرتحرک توصیه نمیشود.

غذای سگ
خلاصه : یک نوع غذا را انتخاب کنید که متناسب با شیوه زندگی سگ شما باشد و حساب کالری آن را داشته باشید. رژیم غذایی "Lite" برای سگ های سنگین وزن مناسب تر است و یک رژیم غذایی "Active" یا "Working Dog" برای سگ هایی با مصرف انرژی بالا بهتر است.

نوشتن دیدگاه