بزرگترین مرکز فروش سگ در ایران

اگر به دنبال خرید یک توله سگ اصیل و نژاددار هستید، که عضو بعدی خانواده شما شود، آشنایی با برترین مراکز فروش سگ در ایران به شما کمک می‌کند گزینه‌های بیشتری برای انتخاب داشته باشید. گرچه در حال حاضر فروشندگان فراوانی به پرورش سگ‌ و گربه می‌پردازند، اما دسترسی به یک پرو‌رش دهنده معتبر و باسابقه که بتواند توله سگ‌ سالم و آموزش دیده‌ای را برای شما تهیه کند بسیار دشوار است. از مزایای خرید سگ از بزرگترین مرکز فروش سگ در ایران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تضمین اصالت سگ خریداری شده
  • ارائه مشاوره در خصوص انتخاب مناسب‌ترین نژاد سگ برحسب نیاز خانواده و موقعیت منزل شما
  • اطمینان از سلامت سگ از نظر بیماری‌های ژنتیکی
  • مشاوره‌های پزشکی و آموزشی در طول زمان نگهداری از سگ
  • تهیه سگ آموزش دیده و خوش‌رفتار که هیچ‌گونه رفتار پرخاشگرانه و عصبی در آن دیده نمی‌شود
  • ارائه مشاوره تخصصی در زمینه غذاها و ویتامین‌های مورد نیاز سگ خریداری شده


مجموعه سرزمین سگ ها، اولین مجموعه‌ دارای مجوز رسمی از سازمان دامپزشکی ایران است که فعالیت خود را با هدف رشد و پرورش سگ‌های خالص و نژاددار در ایران آغاز کرده است. از دیگر مجوزهای سرزمین سگ‌ها می‌توان به پروانه بهره برداری سگ پلیس و نگهبان، از وزارت جهاد کشاورزی اشاره کرد که موجب اطمینان خریداران عزیز را فراهم می‌سازد. سگ‌های سرزمین سگ‌ها زیر نظر مربیان متبحر و با تجربه تربیت می‌شوند و آماده نگهداری در ساختمان‌های مسکونی هستند. شما می توانید اطلاعات کافی در رابطه با بهترین سگ قدرجونی را از مجموعه سرزمین سگ ها دریافت کنید. 

بزرگترین مرکز فروش سگ در ایران کجاست؟

بزرگترین مرکز فروش سگ در ایران کجاست؟

مجموعه حرفه‌ای «سرزمین سگ‌ها» یکی از برترین مراکز فروش انواع سگ نژاددار در ایران است که با گردآوری تیمی از پزشکان و مربیان مطرح کشورمان، در نظر دارد باهوش‌ترین و مناسب‌ترین سگ‌ها را در اختیار هموطنان عزیز قرار دهند. سرزمین سگ‌ها با ارائه شرح مکتوب ویژگی‌های مزاجی فیزیکی سگ، این امکان را برای شما فراهم می‌سازد که اطلاعات جامعی را از عضو جدید خانواده خود داشته باشید. با وجود اینکه خانواده‌های فراوانی به دنبال سگ‌های آموزش دیده و ساکت برای آپارتمان خود هستند، بسیار از باغداران و ویلاداران به دنبال‌ سگ‌های آموزش دیده‌ای هستند که از دزدی و خطرات احتمالی این اماکن جلوگیری کنند. شما می‌توانید با خیالی آسوده، برترین سگ‌های نگهبان را از سرزمین سگ‌ها برای محیط‌های ناامن خریداری کنید و با چند فرمان ساده از هوش و قدرت بی‌حد آنها استفاده کنید. سگ‌های آموزش دیده مجموعه سرزمین سگ‌ها برای نگهبانی خانه‌های ویلایی، نگهبانی باغ‌ها، معاشرت با اعضای کم‌توان خانواده‌ها، معاشرت با کودکان، دامداری و موارد دیگر بسیار مفید هستند. برای دریافت مشاوره و بازدید از مجموعه با شماره‌های تماس درج شده در وب‌سایت رسمی سرزمین سگ‌ها تماس حاصل فرمایید.

چگونه فروشندگان سگ را اعتبار سنجی کنیم؟

چگونه فروشندگان سگ را اعتبار سنجی کنیم؟

تمامی افراد و شرکت‌هایی که در زمینه رشد و پرورش سگ و گربه فعالیت دارند، ملزم به دریافت مجوزهای مورد نیاز فعالیت در این کسب و کار هستند. علاوه بر این، تمامی مدارک و مجوزهای کسب شده، باید دارای مهر و تأیید سازمان‌های دولتی نظیر سازمان جهاد کشاورزی ایران باشد. با توجه به این موضوع که افراد و مجموعه‌های فراوانی در ایران بدون رعایت موارد بهداشتی برای پرورش و فروش سگ اقدام می‌کنند، به شما پیشنهاد می‌کنیم برای اطمینان از سلامت و خلوص سگ خریداری شده به مجموعه‌های بزرگ و دارای مجوزی همچون «سرزمین سگ‌ ها» مراجعه فرمایید. برای خرید سگ مورد نظر حتما به صورت حضوری به مجموعه و محل نگهداری سگ‌ها بروید و از آنجا بازدید کنید. در این حالت می‌توانید از سلامت سگ اطمینان صد در صدی داشته باشید. با مراجعه به مجموعه پرورش سگ «سرزمین سگ‌ها» می‌توانید با مربیان باسابقه و حرفه‌ای مشورت کنید، در مورد وضعیت محل زندگی و تعداد اعضای خانواده خود با مشاوران این مجموعه تخصصی صحبت کنید و در نهایت مناسب‌ترین سگ را خریداری فرمایید.
سگ‌های موجود در مجموعه سرزمین سگ‌ها با دسته بندی متنوع شامل سگ‌های ورزشی (مانند نژاد ساسکس اسپانیل و ژرمن شورت هرد پوینتر)، سگ‌های کاری (بلک تریر روسی و باکسر)، سگ‌های عروسکی (گریت دین و ژرمن پینچر)، سگ‌های شکاری (افغان هاند و چی واوا)، سگ‌های چوپان (مالینویز و شیپ داگ بلژیکی)، سگ‌های تریر و سگ‌های غیرورزشی می‌شود. این تنوع امکان انتخاب سگ مناسب با اهداف شما را ساده کرده است. چه قصد داشته باشید برای ملک خود یک نگهبان نیرومند تهیه کنید و چه به دنبال یک همبازی باهوش برای کودکان دلبندتان باشید، تنها با یک تماس می‌توانید با برترین نژادهای سگ اطلاعات کسب کرده و برای خریداری مناسب‌ترین گزینه اقدام فرمایید. برای دریافت مشاوره و استعلام قیمت‌ها همین امروز با ما تماس حاصل فرمایید.

 

دیدگاه‌ها  
4
0
# الیاس 1402-01-07 16:40
سلام خسته نباشید توله سگ پدرپژدرومادر سرابی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
8
0
# Kokli 1402-03-22 22:32
با سلام و وقت بخیر
توله سگ پامرانین دارید؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0
0
# مرجان 1402-10-21 04:50
درود بر شما ، من برای عید میام ایران . آیا اگر یک سگ بیاورم . آنجا قابل فروش هست ؟‌
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0
0
# مدیریت 1402-11-11 11:27
سلام دوست عزیز. بستگی به نژاد سگ شما داره و اینکه با چه قیمتی قصد فروش داشته باشید. به هر حال ممکنه طالب خودش رو داشته باشه.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0
0
# مدیریت 1402-11-11 11:26
به نقل از Kokli:
با سلام و وقت بخیر
توله سگ پامرانین دارید؟

سلام خیر . مجموعه سرزمین سگ ها صرفا نژادهای نگهبان پرورش می دهد.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه