هزینه نگهداری سگ گلدن رتریور | لیست کامل هزینه های نگهداری گلدن رتریور

سگ گلدن رتریور یکی از محبوب ترین نژادهای سگ در جهان است. ظاهر زیبا و منحصر به فرد در کنار هوش بالا، موجب محبوبیت این نژاد شده است. غالبا افراد هنگامی که قصد خرید سگ گلدن رتریور و نژادهای دیگر را دارند، به هزینه های نگهداری آن توجه نمی کنند. در واقع پس از خرید سگ گلدن رتریور باید بتوانید از پس هزینه های جاری نگهداری آن بربیایید. برای نگهداری از یک توله سگ و سگ گلدن رتریور علاوه بر تهیه غذا، باید شرایط مختلفی را در نظر داشته باشید. این سگ ها نیاز به نگهداری و مراجعه به دامپزشکی خواهند داشت. علاوه بر این، هزینه‌های نظافت و هزینه های متفرقه دیگر نیز از جمله مواردی هستند که باید به آن ها دقت کنید. با ما در مجموعه سرزمین سگ ها همراه باشید تا جزئیات کاملی در این زمینه به شما ارائه دهیم. شما می توانید اطلاعات کافی در رابطه با سگ مالینویز و هر نوع سگ دیگری را از مجموعه سرزمین سگ ها دریافت کنید. 

هزینه خرید سگ گلدن رتریور

سگ ها دارای نژادهای مختلفی هستند. علاوه بر این هر کدام از نژادهای موجود در بازار از گونه های متفاوتی بهره می برند. به همین علت هنگامی که قصد خرید سگ گلدن رتریور یا هر سگ از نژاد دیگر را دارید، باید بدانید که قیمت آنها با هم متفاوت است. خرید سگ گلدن رتریور نیز از این قاعده مستثنی نیست. موارد مختلفی را در قیمت گذاری سگ گلدن رتریور مد نظر قرار می دهند.
برای خرید این نژاد، باید ابتدا انتخاب خود را انجام دهید. بازه قیمتی 7 تا 15 میلیون تومان را می توان برای انواع سگ گلدن رتریور متصور شد. به عنوان مثال توله سگ گلدن رتریور، قیمتی در حدود 7 میلیون و پانصد هزار تومانی دارد. در طرف مقابل، یک سگ بالغ از نژاد گلدن رتریور برای نابینایان، تا 15 میلیون تومان نیز قیمت گذاری می شود.
جالب است بدانید که توله سگ گلدن رتریور در مقایسه با نژادهای دیگر تنوع بیشتری دارد. داشتن مدرک شناسایی معتبر از جمله مواردی به شمار می رود که در قیمت گذاری این سگ موثر است. اگر سگ گلدن رتریور دارای اصالت باشد و پدر و مادر آن از جفت های شناخته شده باشند، قیمت بالاتری خواهد داشت. علاوه بر این با توجه به هوش بسیار بالا و فرمان پذیری بی نظیری که سگ گلدن رتریور دارد، باید برای خرید آن ها دقت کنید تا انتخابی مناسب داشته باشید. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات و خرید سگ مولد با کارشناسان مجموعه سرزمین سگ ها تماس بگیرید.

هزینه خرید سگ گلدن رتریور

قیمت غذای سگ گلدن رتریور

هنگامی که به دنبال بررسی قیمت غذای سگ گلدن رتریور هستید نیز باید چند نکته مهم را در نظر داشته باشید. یکی از مهمترین نکات برای کسانی که قصد نگهداری از سگ گلدن رتریور را دارند، نحوه تهیه غذای آنها است. با توجه به اینکه انواع غذاها را می توانید برای سگ گلدن رتریور تهیه کنید، قیمت آنها متفاوت خواهد بود. با توجه به کیفیت غذای خشک و مارک تولید کننده، می توان هزینه های مختلفی را برای نگهداری از سگ گلدن رتریور متصور شد.
هزینه غذای سگ بسته به نژاد و جثه آن مشخص می شود. بدون تردید هر اندازه سگ خریداری شده جثه بزرگتری داشته باشد، نیاز به غذای بیشتری خواهد داشت. علاوه بر این اگر در خرید غذای سگ گلدن رتریور برخی از نکات کلیدی مانند خرید مواد با پروتئین بیشتر را در نظر بگیرید، باید هزینه های بیشتری صرف کنید. بسته به ذائقه سگ ممکن است غذای خانگی، غذای خشک یا کنسرو برای خوردن نیاز داشته باشد. بخش زیادی از متخصصین حوزه نگهداری از سگ ترجیح می دهند که از غذای خشک استفاده شود. در این زمینه نیز سعی کنید از یک مرکز فروش معتبر غذای خشک را خریداری کنید. فراموش نکنید که برای نگهداری از سگ گلدن رتریور می‌توانید از غذای تشویقی نیز استفاده نمایید.
غذاهای خشک با برندهای معتبر از ۳.۵ تا حدود 6 میلیون تومان، قیمت گذاری می شوند. برای غذاهای پروتئینی نیز باید باید در همین بازه به دنبال خرید خوراک مورد نیاز سگ گلدن رتریور باشید.

قیمت غذای سگ گلدن رتریور

هزینه دامپزشکی سگ گلدن رتریور

یکی دیگر از مواردی که باید در هزینه های پرداختی مدنظر قرار دهید، مبلغی است که باید برای فیش دامپزشکی پرداخت نمایید. اگر قصد دارید یک سگ همیشه سالم داشته باشید، انجام واکسیناسیون از مهم‌ترین نکات به شمار می‌رود. نکات مختلفی نیز در این زمینه می توانند تاثیر گذار باشند. فیش دامپزشکی سگ گلدن رتریور با افزایش سن گران تر خواهد شد. به عنوان مثال هنگامی که سن سگ گلدن رتریور افزایش یابد بیشتر در معرض ابتلا به سرطان، دیسپلازی و بیماری‌های مختلف دیگر قرار می‌گیرد. به همین علت باید برای درمان این سگ هزینه های بیشتری پرداخت کنید. گاهی اوقات سگ گلدن رتریور مشکلاتی مانند کک و تیک دارد. به همین علت برای هزینه های دامپزشکی باید شرایط مختلفی را در نظر بگیرید.

هزینه استخوان ها و اسباب بازی ها سگ گلدن رتریور

هزینه استخوان ها و اسباب بازی ها سگ گلدن رتریور

یکی دیگر از مواردی که به عنوان مولفه های مهم برای برآورد هزینه سالانه سگ گلدن رتریور در نظر گرفته می‌شود، مبلغی برای استخوان ها و اسباب بازی های این سگ است. گاهی اوقات در تربیت سگ ها به گونه ای عمل می‌شود که لوس بار می آیند. به همین علت باید هزینه های بیشتری برای نگهداری از آنها پرداخت کنید. یک سگ اگر به خوبی تربیت شود، می تواند از انواع استخوان ها استفاده کند. با این حال یک استخوان سگ خوب محصولی است که هم از کیفیت بالا و هم از قیمت مناسبی برخوردار باشد. برخی از سگ ها ترجیح می دهند از نوع خاصی استخوان استفاده کنند.
اسباب بازی ها و دندونی سگ گلدن رتریور می توانند از 30 هزار تومان تا بالاتر انتخاب شوند. در این بین مدل های مختلفی از اسباب بازی برای این نژاد می توانید انتخاب کنید.

هزینه های نظافت سگ گلدن رتریور

برای نگهداری سگ ها شرایط مختلفی در نظر گرفته می‌شود. سگ ها به مانند حیوانات دیگر نیاز به نظافت دارند. حمام کردن یکی از مهم ترین موارد برای نگهداری از سگ گلدن رتریور شناخته می شود. هزینه های نظافت گاهی اوقات ممکن است بسیار زیاد باشند. با توجه به اینکه افراد می توانند برای نظافت سگ در خانه اقدام نمایند، می توانند از پرداخت هزینه های زیاد جلوگیری کنند. نوع شوینده هایی که برای نظافت سگ خریداری می کنید و لوازمی که حمام کردن سگ به کار می رود، از جمله هزینه های نظافت سگ گلدن رتریور به شمار می آیند. ناخن گیر 150 هزار تومانی و پوشک و مسواک 170 هزار تومانی، از دیگر مواردی به شمار می روند که باید برای نگهداری و نظافت سگ گلدن رتریور خریداری کنید.

هزینه های نظافت سگ گلدن رتریور

هزینه های متفرقه سگ گلدن رتریور

علاوه بر موارد مهمی که عنوان کردیم، گاهی اوقات هزینه های پیش پا افتاده ای نیز وجود دارد. خرید یک کاسه سگ، حلقه، بستری مناسب برای خواب سگ، و ... از نکات مهم در برآورد هزینه نگهداری سگ گلدن رتریور می توانند عنوان شوند. در این بین می توانید انواع کاسه و ظرف آب و غذا با قیمت 200 هزار تومان به بالا را انتخاب کنید. فراموش نکنید برخی از وسایل با کیفیت تر می توانند قیمت بیشتری داشته باشند. اگر به دنبال خرید وسایل مورد نیاز برای سگ گلدن رتریور هستید، مجموعه سرزمین سگ ها در این زمینه به خوبی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

 

نوشتن دیدگاه