قیمت سگ گلدن رتریور در تهران

گلدن رتریور سگی با اندازه متوسط و عضلانی است. این نژاد از سگ به واسطه پوشش طلایی متراکم و درخشان خود شناخته می شود. سر بزرگ به همراه چشمانی دوستانه و باهوش، گوش هایی کوتاه و پوزه مستقیم از جمله مشخصات ظاهری این حیوان هستند. گلدن ها سگ هایی خانواده دوست، قابل اعتماد و مشتاق به یادگیری به شمار می روند. به همین دلیل بسیاری از افراد تمایل به خرید این نژاد از سگ دارند. برای آگاهی از قیمت سگ گلدن رتریور در تهران و سایر شهرها در ادامه ما را همراهی کنید. شما می توانید اطلاعات کافی در رابطه با انواع سگ ها همچون سگ مالینویز، ژرمن شپرد، بولداگ، قدرجونی، هاسکی و ... را از مجموعه سرزمین سگ ها دریافت کنید.  

قیمت سگ گلدن رتریور در تهران چه رنج قیمتی دارد؟

قیمت سگ گلدن رتریور با توجه به سن و توانایی های او متغیر است. از این رو پرورش دهندگان مختلف این سگ ها را با قیمت های متفاوتی به فروش می رسانند. در واقع هر چقدر این سگ ها نشاط و سلامتی بیشتری داشته باشند ، قیمت آن ها نیز بیشتر است. البته شرایط فروش گلدن ها به تعداد واسطه های فروش هم بستگی دارد.
در کل به یاد داشته باشید که به دلیل اصالت سگ گلدن رتریور قیمت فروش این حیوانات نیز بالا است و قیمت آن معمولا از 6 میلیون تومان شروع شده و به 20 میلیون تومان نیز می رسد. . اما همراهی همیشگی این سگ در هر مکان و روحیه شاد و بازیگوش او، بسیاری از افراد را مشتاق به داشتن آن ها کرده است.
پیش از اقدام به خرید این سگ باید نکاتی را در نظر گرفته و انجام دهید. برای مثال به منظور حصول اطمینان از سلامت حیوان و دریافت تاییدیه اصالت به دامپزشک مراجعه کنید.

برای اطلاع از قیمت سگ گلدن رتریور به سایت سرزمین سگ ها مراجعه کنید

برای اطلاع از قیمت سگ گلدن رتریور به سایت سرزمین سگ ها مراجعه کنید

به طور کلی نوسانات موجود در بازار امروزی باعث تغییر قیمت نژادهای مختلف سگ می شود. برای اطلاع دقیق از قیمت سگ گلدن رتریور در تهران و سایر شهرها به وب سایت سرزمین سگ ها مراجعه کنید. همکاران ما در مجموعه اطلاعات مبسوط درباره نژادهای مختلف سگ و نحوه نگهداری و مراقبت از آن ها را در اختیار شما می گذارند. مجموعه پرورش سگ سرزمین سگ ها اصیل ترین و زیباترین نژاد سگ گلدن رتریور را در رنگ های مختلف به شما متقاضیان گرامی عرضه می کند. کلیه سگ های این مجموعه دارای شناسنامه، برگه واکسیناسیون همراه با ضمانت سلامت و اصالت هستند. همچنین روند انگل زدایی نیز برای این حیوانات به خوبی انجام شده است.
توله های این نژاد از سگ در رنگ های متنوعی شامل طلایی، طلایی پررنگ، آجری، دارچینی، ترنجی و سایر رنگ ها وجود دارند. شما می توانید مطابق با سلیقه خود سرپرستی یکی از زیباترین، سالم ترین و بازیگوش ترین توله های مجموعه را بر عهده بگیرید.

نوشتن دیدگاه