قدرت فک کن کورسو

برخی از نژادهای سگ بزرگ جثه دارای قدرت فک و قدرت بدنی بالایی هستند. جثه فوق العاده و انرژی زیاد آن ها باعث می‌شود تا جزء قوی ترین نژاد ها شناخته شوند. دربین فهرست سگ هایی که دارای فک قوی هستند، سگ کن کورسو در رتبه سوم قرار دارد. میزان قدرت فک سگ ها با معیار PSI در نظر گرفته می شود. سگ هایی نظیر ماستیف انگلیسی، سگ سرابی، روتوایلر، ژرمن، بولداگ، کن کورسو، کانگال، بنداگ، داگو آرژانتینو، سگ پیت بول و ... جز سگ های قدرتمند و بزرگ جثه هستند؛ اما برای اندازه گیری قدرت فک این سگ ها از یک معیار جهانی استفاده می شود و بر اساس این معیار فهرستی از سگ هایی که دارای قدرت فک بالایی هستند تهیه شده است.

سگ کن کورسو در رنکینگ قوی ترین فک ها در کدام رده قرار دارد؟

سگ هایی مانند کن کورسو که قوی جثه هستند و دارای فک های قدرتمند هستنند، معمولا آرام و بی آزار نیستند و نیاز به مربیان ماهری دارند. این سگ ها علاوه بر قدرتمند بودن بسیار شجاع و نترس و وفادار هستند؛ اما به شرط این که توسط افراد ماهر و از سنین پایین آموزش ببینند. سگ کن کورسو مانند سایر سگ های قوی جثه دارای قدرت فک بالایی است که در رنکینگ قوی ترین فک ها در رتبه سوم قرار دارد. روش اندازه گیری قدرت فک سگ ها بر اساس معیار اندازه گیری PSI، یعنی پوند در هر اینچ مربع است. این معیار نشان می دهد که یک سگ با دندان نیش خود قادر است چه مقدار فشاری را به هر اینچ وارد کند.
کدام سگ ها از نظر قدرت فک از سگ کن کورسو قوی تر هستند؟

کدام سگ ها از نظر قدرت فک از سگ کن کورسو قوی تر هستند؟

در رتبه بندی قوی ترین فک در نژاد سگ ها، سگ کانگال در رتبه اول قرار دارد. قدرت فک این سگ ۷۴۳ PSI است. سگ بن داگ در رتبه دوم قرار دارد و قدرت فک این نژاد ۷۳۰ PSI است. همانطور که اشاره کردیم سگ کن کورسو با ۷۰۰ PSI در رتبه سوم این رتبه بندی قرار دارد. در رتبه های بعدی نیز ماستیف انگلیسی، داگو آرژانتینو، روتوایلر، ژرمن شپرد، پیت بول تریر، سگ چاو چاو و مالینویز بلژیکی هستند. سگ کانگال جز سگ های نگهبان و یک نژاد ترکیه ای است. این سگ از قوی ترین سگ های جهان است که دارای فکی بسیار قوی نسبت به سایر نژاد ها است.
معمولا برای محافظت از گله، نگهبانی و مقابله با حیواناتی مانند شغال، گرگ و خرس از این سگ استفاده می کنند. سگ بن داگ نیز بسیار تنومند است و داشتن جثه و هیکل بزرگ به او یک هیبت ترسناک داده است. معمولاً از این سگ برای نگهبانی استفاده می کنند. قدرت فک این سگ در رده دوم قرار دارد. سگ کن کورسو که یک نژاد ایتالیایی است، دارای قدرت فک بالایی است و برای نگهبانی پرورش داده می شود. این حیوان یک حرف بسیار نترس و خطرناک است. شما می توانید از طریق سایت سرزمین سگ ها اقدام به خرید سگ کن کورسوی تربیت شده نمایید؛ یا اینکه تربیت سگ خود را به مربیان مجموعه ما بسپارید.

 

نوشتن دیدگاه