قیمت سگ روتوایلر در تهران

قیمت سگ روتوایلر در تهران براساس معیارهای نظیر نژاد، خلوص نژاد، جنسیت، مشخصات ظاهری و موارد دیگر تعیین می‌گردد. روتوایلر یک نژاد شناخته‌ شده با قدرت بدنی بسیار زیاد است که به دلیل برخورداری از قدرت درک بالا، می‌تواند به عنوان یک همبازی و محافظ کودکان و افراد خانواده ایفای نقش کند. قد سگ روتوایلر نر ۶۱ الی ۶۹ سانتی‌متر و قد سگ روتوایلر ماده ۵۶ الی ۶۳ سانتی‌متر است. از دیگر مشخصات ظاهری سگ روتوایلر می توان به سر پهن، گونه‌های برجسته، پیشانی قوس‌دار، بینی سیاه، پوزه‌ برجسته، گوش‌های کوچک و پهن آویزان، چشم‌های بادامی تیره رنگ، گردن‌ بلند، دست و پای کشیده و عضلانی، دم کلفت، بدن پوشیده از موهای کوتاه به رنگ مشکی با لکه‌های قهوه‌ای اشاره کرد. این سگ‌های عضلانی اگر به درستی تربیت شوند بسیار آرام، مطیع، شجاع و حمایتگر خواهند بود و به هیچ عنوان بی‌دلیل پرخاشگر نخواهند شد. به طور کلی، روتوایلرهای نر می‌توانند نسبت به ماده‌ها کمی تهاجمی‌تر باشند. با توجه به اینکه روتوایلرها سگ‌های باهوش و بسیار فعالی هستند، توصیه می‌شود از ابتدای کار برای آموزش این سگ‌های منحصر به فرد اقدام کنید. برای مشاهده جزئیات بیشتر با مشاوران سرزمین سگ‌ها تماس حاصل فرمایید.

برای اطلاع از قیمت سک روتوایلر  در تهران به کجا مراجعه کنیم؟

برای اطلاع از قیمت سک روتوایلر در تهران به کجا مراجعه کنیم؟

مجموعه پرورش سرزمین سگ‌ها با برخورداری از مجوزهای رسمی از سازمان دامپزشکی ایران و همچنین مجوزهای معتبر دیگری نظیر پروانه بهره‌برداری سگ پلیس و نگهبان از وزارت جهاد کشاورزی، سابقه بسیار درخشانی را در زمینه آموزش و تربیت انواع نژادهای سگ در ایران دارد. اگر با اهداف مختلف به دنبال خرید سگ هستید و با نژادها، ویژگی‌ها و خصوصیات آن‌ها آشنایی ندارید، بی‌شک نیازمند دریافت مشاوره دقیق و حرفه‌ای خواهید بود. علاوه بر این، به دلیل محبوبیت روتوایلر قیمت این سگ در تهران بسیار متفاوت است و از هیچ نرخ ثابتی پیروی نمی‌کند. به شما پیشنهاد می‌کنیم با مراجعه به پرورشگاه‌های مجوزداری نظیر سرزمین سگ‌ها از فعالیت افراد سودجو جلوگیری کرده و از خلوص نژاد سگ مورد نظر اطمینان حاصل کنید. انواع نژاد سگ موجود در ایران را می توانید در سایت سرزمین سگ ها پیدا کنید.

سرزمین سگ ها: مرجع اطلاع از آخرین قیمت سگ روتوایلر در تهران

سرزمین سگ ها: مرجع اطلاع از آخرین قیمت سگ روتوایلر در تهران

مجموعه سرزمین سگ‌ها وب‌سایت خود را با هدف ایجاد یک مرجع اطلاع رسانی از آخرین قیمت سگ‌ها در تهران، به ویژه قیمت سگ روتوایلر در تهران، ایجاد کرده است. شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت ما علاوه بر اطلاع از قیمت انواع نژاد سگ چون روتوایلر، از دیگر مطالب آموزشی نیز استفاده کنید. لازم به ذکر است که تمامی توله‌های این مجموعه تحت نظارت دامپزشک پرورش می‌یابند و در هنگام فروش، شناسنامه نیز برای این حیوانات دوست‌داشتنی صادر می‌گردد. برای دریافت مشاوره در زمینه تهیه سگ روتوایلر در تهران، قیمت این سگ‌های محبوب، غذا و تغذیه و موارد دیگر، همین امروز با مشاوران سرزمین سگ‌ها تماس حاصل فرمایید.

 

نوشتن دیدگاه