فروش سگ دوبرمن در اصفهان

سگ دوبرمن از نژاد سگ های بزرگ است که وظایفی مانند نگهبانی را به خوبی انجام می دهد. نژاد دوبرمن بسیار نترس، هوشیار و شجاع بوده و وفاداری زیادی به انسان نشان می دهد. استخوان بندی سگ های دوبرمن بسیار ظریف و کشیده است؛ اما دارای عضلاتی قوی و نیرومند هستند. سرعت و قدرت بالای دوبرمن ها باعث شده تا انسان هم به عنوان سگ خانگی، هم سگ نگهبان آن ها را پرورش دهند. سگ های دوبرمن مانند هاسکی، سگ سرابی، پیت بول، روتوایلر و ژرمن شپرد در بین ایرانیان بسیار محبوب هستند.
به همین خاطر افرادی که علاقمند به خرید و فروش سگ دوبرمن در اصفهان هستند، می توانند از طریق مراکز نگهداری و فروش سگهای نگهبان اقدام کنند. سگ دوبرمن شامل دو نوع دوبرمن پینچر و دوبرمن میکس می شوند که با توجه به تفاوت نژادی که دارند این دو نام به آن ها اطلاق می شود.

مراکز خرید سگ دوبرمن در اصفهان

افرادی که علاقمند به نگهداری از حیوانات هستند و علاقه خاصی به سگ ها به ویژه سگ دوبرمن دارند، می توانند از طریق مراکز خرید سگ دوبرمن در اصفهان یعنی سرزمین سگ ها اقدام به خرید این نژاد نمایند. ویژگی های فیزیکی سگ دوبرمن او را به یک سگ عالی برای نگهداری از گله و حتی یک سگ خانگی قدرتمند تبدیل کرده است. خلق و خوی این سگ ها به گونه ای است که از حرکت و جنب و جوش بسیار لذت می برند؛ بنابراین نگهداری از آن ها در منزل چندان کار درستی نیست و باید در محیط هایی نگهداری شوند که بتوانند انرژی خود را تخلیه کنند.
این سگ ها به صاحبانشان بسیار وفادار هستند؛ اما به محض اینکه احساس خطر کنند تهاجمی عمل می کنند. سگ های دوبرمن با افراد خانواده و به خصوص کودکان رفتار مناسبی دارند؛ اما آموزش سگ ها برای نگهداری از آن ها در کنار کودکان ضروری می نماید.

سرزمین سگ ها: مرکز نگهداری و فروش سگ دوبرمن اصیل

سرزمین سگ ها: مرکز نگهداری و فروش سگ دوبرمن اصیل

سرزمین سگ ها مرکز نگهداری و فروش سگ دوبرمن اصیل انواع دوبرمن پینچر های هوشمند و اصیل را برای فروش عرضه می کنند. این مجموعه با پرورش توله های دوبرمن در شرایط کاملا بهداشتی و سالم، این نژاد های قدرتمند و اصیل را برای فروش در اختیار دوستداران حیوانات قرار می دهد. این سگ ها باید به درستی آموزش ببینند تا بتوانند با کودکان و بزرگسالان به درستی رفتار کنند. از آن جا که این نژاد سلطه جو هستند چنانچه آموزش نبینند ممکن است پرخاشگر و تهاجمی باشند.
به همین خاطر باید شرایط زندگی و محیط نگهداری آن ها به گونه ای باشد که بتوانند فعالیت کنند و انرژی خود را تخلیه کنند. شاید در نگاه اول یک سگ دوبرمن به ظاهر ترسناک و و وحشی باشد، اما اگر توسط افراد متخصص آموزش ببیند، می تواند یک نگهبان وفادار و پر قدرت باشد. اگر این سگ ها از تولگی یاد بگیرند که باید به دستورات فرمانده خود عمل کنند و به خوبی آموزش داده شوند، به هیچ وجه رفتارهای مخرب از خود نشان نمی دهند. سگ های دوبرمن به راحتی خسته نمی شوند؛ بنابراین باید زیاد با آن ها بازی کنید و اجازه دهید تا مرتب برای قدم زدن و دویدن به فضاهای باز بروند. طول عمر این سگ ها معمولاً از ۱۰ تا ۱۳ سال متغیر است.
اگر در مراکز و محیط های سالم و بهداشتی نگهداری شوند، دچار بیماری های رایج در سگ های دوبرمن نمی شود. با خرید از سرزمین سگ ها شما می توانید اطمینان داشته باشید که یک سگ دوبرمن اصیل و سلامت را خریداری می نمایید.

 

نوشتن دیدگاه