سگ گارد ایران

سگ های گارد یا نگهبان ایرانی و خارجی با نژادهای مختلف، هر کدام خصوصیات خاصی دارند. با توجه به اینکه سگ ‌گارد می‌تواند با به خطر انداختن جان خود، برای نگهداری و محافظت از دارایی های شما به خوبی دستورات را اجرا کند، انتخاب یک نژاد ایده آل می تواند امری مهم باشد. امروزه سگ های گارد برای محافظت از افراد، باغ، منازل و سایر مکان ها با نژادهای ایرانی و خارجی به خوبی می توانند وظایف خود را برای پاسبانی انجام دهند.
اینکه گمان کنید سگ ‌های نگهبان باید دارای خصوصیاتی کاملا وحشی و درنده باشند، می تواند دیدگاهی اشتباه شناخته شود. سگ های گارد و نگهبان به آرامی رفتار کرده و می ‌توانند از آنچه که به آن ها سپرده اید، به خوبی محافظت کنند.
با توجه به اینکه سگ ها با نژادهای مختلف در ایران و جهان وجود دارند و برخی از آن ها دارای رفتاری بانمک و ظاهری زیبا هستند، باید برای متمایز کردن آن ها با سگ های نگهبان، خصوصیات دیگری در نظر گرفت. به مانند نژادهای خارجی که به بهترین شکل می توانند کار محافظت و نگهبانی از شما و مکان‌های مختلف را انجام دهند، سگ های گارد ایرانی نیز از خصوصیات ویژه و منحصر به فردی برخوردار هستند.

سگ گارد ایران چه نژادهایی است؟

سگ گارد ایران چه نژادهایی است؟

هنگامی که قصد انتخاب یک نژاد به منظور محافظت و نگهبانی از باغ، خانه، افراد و سایر مکان ها را دارید، می توانید نژادهای مختلفی را بررسی کنید. در این بین بسیاری از افراد ترجیح می دهند برای انتخاب، یک نژاد ایرانی را در نظر گیرند. اگر بخواهیم به معرفی بهترین سگ گارد ایرانی بپردازیم، بدون تردید گزینه های زیر می‌ توانند در نظر گرفته شوند.

سگ سرابی

سگ سرابی یا پرشین ماستیف به عنوان قوی ترین سگ گارد و نگهبان ایرانی، محبوبیت بالایی در بین افراد جامعه پیدا کرده است. هیکل درشت و سخت جان بودن این نژاد از سگ های ایرانی در کنار غریزه بی ‌نظیر ماستیف ایرانی برای محافظت و مراقبت از داشته های شما، به عنوان ویژگی های این نژاد می توانند در نظر گرفته شوند. ظاهر ترسناک سگ سرابی به گونه ‌ای است که می ‌تواند جسورترین متجاوزان و دزدها را نیز به خوبی تحت تاثیر قرار دهد. از جمله ویژگی ‌های سگ سرابی به عنوان قوی ترین سگ گارد ایرانی می‌توان به تحمل بالا برای زندگی در شرایط سخت، نیرومند و قوی بودن و وفادار بودن اشاره کرد. ماستیف ایرانی غریزه نگهبانی بسیار قوی داشته و با و بدنی عضلانی و آرواره های قدرتمند، خیال شما را از خرید یک نژاد برتر در میان سگ ها را راحت خواهد کرد.

سگ قهدریجانی (قدرجونی)

سگ قهدریجانی (قدرجونی)

اگر بخواهیم به معرفی یک نژاد دیگر در میان سگ های گارد ایرانی بپردازیم، بدون ‌شک نژاد قهدریجانی می تواند گزینه ای ایده آل شناخته شود. سگ قدرجونی یک نژاد بسیار خشن و مهاجم شناخته می شود. خصوصیات بارز این نوع سگ کمک می کنند که در هر شرایطی بتوانید از آن به عنوان یک نگهبان برای گله، باغ و خانه استفاده کنید. این نژاد به گونه ‌ای است که از هیچ چیزی حتی گرگ نیز ترس ندارد و به بهترین شکل می تواند برای محافظت از گله مورد استفاده قرار گیرد. از دیگر ویژگی ‌های سگ قهدریجانی می توان به مقاومت بسیار بالا در برابر شرایط آب و هوایی سخت اشاره کرد. سگ قدرجانی یا قدرجونی یک نژاد بسیار وفادار شناخته می شود. به همین علت هنگام محافظت از صاحب خود، تا پای جان پای کار خواهد ایستاد. فراموش نکنید برای دریافت عملکردی مناسب از خصوصیات این سگ باید به خوبی بتوانید آن را تربیت کنید.
برای انتخاب یک سگ گارد خارجی، کاری آسان تر پیش رو خواهید داشت. به عنوان مثال نژادهای مختلفی مانند دوبرمن، ژرمن شپرد و بول ماستیف به عنوان بی نظیرترین سگ های نگهبان می توانند شجاعت و وفاداری خود را به خوبی به شما نشان دهند.
اگر به دنبال خرید سگ گارد ایرانی هستید، یا قصد انتخاب یک نگهبان خارجی را دارید، مجموعه سرزمین سگ ها به شما در این زمینه کمک می کند تا بتوانید انتخابی بی ‌نظیر داشته باشید. برای اطلاع از ویژگی های سگ های نگهبان ایرانی و خارجی می توانید از خدمات ارائه شده در مجموعه سرزمین سگ ها بهره ببرید.

نوشتن دیدگاه