سگ هاسکی از چی خوشش میاد؟

سگ هاسکی از جمله زیباترین انواع نژاد سگ است که علاوه بر زیبایی هوش بالایی دارد. با توجه به این سگ‌ ها ارتباط عمیقی با انسان ‌ها برقرار می ‌کنند، صاحبان آن‌ ها درصدد آشنایی و برقراری ارتباطی موثر با سگ ‌هایشان هستند. یکی از راه‌ های برقراری ارتباط دوستانه در اختیار قرار دادن چیزهایی است که سگ‌ هاسکی از آن خوشش می ‌آید. برای آشنایی با این موارد ما را تا پایان این متن همراهی کنید. شما همراهان عزیز می توانید اطلاعات مرود نیاز خود را نسبت به سگ سرابی در سرزمین سگ ها تملکیل کنید.

چه عواملی باعث خوشحالی سگ هاسکی می ‌شوند؟

برای خوشحال کردن سگ خود از روش‌ های بسیاری می ‌توانید بهره بگیرید، ولی این نکته را به یاد داشته باشید که هیچ چیز به اندازه حضور شما در کنار او موجب خوشحالیش نخواهد شد. از این رو به شما توصیه می ‌کنیم که سگ خود را برای مدت زمان زیاد تنها نگذارید.
• سگ خود را داخل خانه و در محیط خانواده نگاه دارید. به او نشان دهید که چقدر برای شما مهم است و محبت خود را از او دریغ نکنید.
• همچنین غذای مناسب و مورد علاقه‌ اش را در اختیار او قرار دهید. انتخاب غذا با توجه به سن و میزان فعالیت سگ شما متفاوت است.
• قلاده سگتان را در هنگام خروج از خانه به دور گردن او ببندید، شاید با خود متصور شوید که سگ شما چون تربیت شده است نیازی به قلاده ندارد، ولی این نکته را به خاطر داشته باشید که با بستن قلاده از بروز خطر احتمالی جلوگیری خواهید کرد. جلوگیری از وقوع اتفاق به معنای خوشحال کردن سگتان خواهد بود.
از دیگر علایق سگ هاسکی می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد:
• علاقه به جویدن اشیا
• علاقه به لیس زدن به صورت مکرر
• علاقه به پرش روی دیوارهای بلند

شیوه بازی کردن با سگ هاسکی

شیوه بازی کردن با سگ هاسکی

برای بازی کردن با هاسکی خود می ‌توانید موارد زیر را امتحان کنید.
• یک تکه وسیله نرم یا اسباب بازی را انتخاب کنید و به انتهای آن طناب یا بندی وصل کرده. با بند اسباب بازی را روی هوا یا زمین تکان داده و به او اجازه دهید که آن را گاز بگیرد. با این کار علاوه بر بازی به سگ خود مطیع بودن از شما و کنترل فک و دهانش را آموزش می ‌دهید.
• طناب یا حلقه پلاستیکی را به دست بگیرید و سمت دیگر را به سمت سگ خود پرتاپ کنید. حالت کشمکشی در طناب ایجاد کرده و به این گونه به سگ خود نشان دهید که بر سر آن با او در رقابت هستید. پس از کمی تقلا و کشمکش اجازه دهید که سگ شما پیروز میدان باشد. این بازی موجب فروکش کردن خشم و پرخاش سگ‌ شما می‌ شود.

چه عواملی باعث خوشحالی سگ هاسکی می ‌شوند؟

بازی کردن با سگ هاسکی

از جمله اسباب بازی های جذاب برای هاسکی ها می توان به بشقاب پرنده یا Frisbee اشاره کرد. بازی با بشقاب پرنده فعالیت بدنی سگ شما را افزایش می دهد و از این طریق از چاق شدن آن جلوگیری می کند. سگ های هاسکی عاشق این بازی هستند، چرا که علاوه بر دویدن و شکار کردن می توانند به دنبال آن بپرند. یکی دیگر از سرگرمی های جذاب برای سگ ها بازی با حباب است. دستگاه حباب سازی تهیه کنید و با ساخت حباب سگ خود را برای مدت زمانی سرگرم نگه دارید.
با توجه به این که سگ هاسکی موی زیادی دارد، با او در تابستان ها آب بازی کنید. بازی با آب برای این نژاد از سگ ها بسیار مفرح و شادی بخش است. در حین بازی در آب درون ظرفشان اسباب بازی یا توپی قرار دهید که با آن بازی کنند.
در میان خوراکی ها و غذای سگ خود اسباب بازی هایی را پنهان کنید. پیدا کردن این اسباب بازی ها از بین خوراکی برای سگ های هاسکی کاری لذت بخش است. در مسیر رفت و آمد سگ خود موانع ساده ای قرار داده و به این طریق حس خوشایندی به او هدیه دهید.

کلام آخر

سگ ها در طول تاریخ در کنار انسان ها زندگی کرده اند. شاید به همین دلیل باشد که با انسان ها ارتباط عمیقی برقرار می کنند. سگ هاسکی که مورد علاقه بسیاری از افراد است علاوه بر ارتباط گیری مناسب هوش بالایی دارد. برای خوشحال کردن این سگ زیبا در متن فوق راه کارهایی را توضیح دادیم که امیدواریم مورد استفاده شما قرار گرفته باشد. برای مشاهده مشخصات و قیمت سگ سرابی با سرزمین سگ ها همراه باشید.

نوشتن دیدگاه