نژاد سگ نگهبان آلمانی

سگ های نگهبان برای وفاداری به صاحبان خود و واکنش به افراد و سایر حیوانات غریبه آموزش می بینند. سگ های نگهبان از نژاد های متعددی برای محافظت و نگهبانی مورد آموزش قرار می گیرند. بهترین نژاد برای سگ نگهبان نژاد سگ های آلمانی است. سگ های نژاد آلمانی دارای غریزه نگهبانی و محافظت هستند و گاها می توانند در انجام این وظیفه بسیار خطرناک باشند. موضوع مهم این است که غریزه برای نگهبانی یک سگ کافی نیست و هر نوع سگی برای نگهبانی باید تحت آموزش قرار گیرد. سگ های آلمانی اغلب دارای هوش و استعداد یادگیری بالایی هستند و از قدرت بدنی بالایی برخوردار هستند. استفاده از سگ های آلمانی هم به عنوان سگ نگهبان باغ و هم به عنوان سگ گارد بسیار متداول است. ویژگی های ذاتی و ظاهری یک سگ، آن را برای استفاده به‌عنوان سگ نگهبان مناسب می کند. برای اطلاع از قیمت انواع نژاد سگ به سایت سرزمین سگ ها مراجعه کنید. عکس سگ نگهبان را می توانید در سایت سرزمین سگ ها مشاهده کنید. 

نژاد سگ نگهبان آلمانی

سگ نگهبان روتوایلر آلمانی

به جرئت می توان بهترین نژاد سگ آلمانی را روتوایلر معرفی کرد. این سگ به دلیل هوش بسیار بالایی که دارد، به خوبی آموزش می بیند. سگ نگهبان روتوایلر آلمانی با صاحب و افراد آشنا بسیار مهربان و وفادار است و برای غریبه ها خطری بزرگ تهدید می شود. روتوایلر آلمانی دارای شجاعت و قدرت بدنی بسیار زیادی است که باعث معروفیت آن شده است. سگ روتوایلر آلمانی در بین ایرانیان بسیار محبوب است. نژاد روتوایلر آلمانی با روتوایلر آمریکایی بسیار متفاوت است. این نوع نژاد سگ در کشور آلمان با هدف سخت کار کردن آموزش می بینند. این نوع نژاد سگ در کشور آلمان با هدف سخت کار کردن آموزش می بینند. سگ روتوایلر از نظر اندازه متوسط رو به بزرگ است. طول عمر این نژاد بین 8 تا 10 سال است و وزن آن ها از 35 تا 60 کیلوگرم متفاوت است. سگ روتوایلر از نظر اندازه متوسط رو به بزرگ است. طول عمر این نژاد بین 8 تا 10 سال است و وزن آن ها از 35 تا 60 کیلوگرم متفاوت است. رنگ نژاد روتوایلر سیاه، مشکی، و بور مایل به قهوه ای است. استفاده از این نژاد در اروپا به عنوان سگ نگهبان بسیار گسترش داشته است. سگ های آلمانی روتوایلر در جنگ جهانی اول خدمات زیادی انجام داده اند. ابتدا نژاد روتوایلر برای مواردی سنتی مورد آموزش قرار می گرفت، اما از قرن نوزدهم به بعد به دلیل ویژگی های ذاتی و ظاهری این نژاد از آن برای مواردی مانند سگ‌نگهبان، سگ پلیس، سگ راه‌یاب و ... استفاده می شود. از ویژگی های ظاهری این نژاد می توان به جمجمه متوسط، پیشانی قوس دار، پوزه ای پهن، لثه های تیره، چشم های بادامی و گوش های مثلثی آویزان اشاره کرد. نگهداری سگ روتوایلر در آپارتمان و به عنوان سگ خانگی توصیه نمی شود، چرا که این سگ ها ذات وحشی دارند و حتی اگر با آموزش اهلی شوند، ممکن است خطرناک باشند، همچنین این حیوان برای خالی کردن انرژی خود به فضای نسبتا بزرگی نیاز دارند.

سگ نگهبان روتوایلر آلمانی

سگ نگهبان ژرمن شپرد آلمانی

سگ ژرمن شپرد آلمانی از بهترین و معروف ترین سگ هایی است که برای کار آموزش می بینند. عمر متوسط این نژاد بین 9 تا 13 سال است. استفاده از سگ ژرمن شپرد آلمانی برای اهدافی همچون مسیر یابی، امداد رسانی، اهداف نظامی و نگهبانی بسیار متداول است. ویژگی هایی که این نژاد دارد این سگ را به عنوان یک سگ شجاع و قهرمان معرفی کرده است. از ویژگی های ذاتی سگ ژرمن شپرد این است که دارای انرژی درونی بسیار بالایی است و دوست دارد این انرژی را تخلیه کند، به همین دلیل استفاده از این سگ ها در محیط های کوچکی که به این حیوان اجازه فعالیت و جنب و جوش نمی دهد، مناسب ذات آن ها نیست. ژرمن شپرد اگر فعالیت نداشته باشد، به سگی افسرده و پرخاشگر تبدیل می شود. تفاوت اندکی بین پروش دهندگان آمریکایی و آلمانی این سگ وجود دارد. نوع آمریکایی این سگ برای استفاده در مسابقات پرورش می یابند. این در صورتی است که نوع آلمانی ژرمن شپرد با هدف شکوفایی استعداد های درونی آموزش می بینند. ژرمن شپرد سگی بسیار فعال و با هوش است. این سگ در کنار خانواده بسیار مهربان، نرم و وفادار است، اما در صورتی که عامل بیرونی را تهدید ببیند بسیار پر قدرت رفتار می کند. سگ ژرمن شپرد آلمانی در صورت آموزش دیدن می تواند به یکی بهترین سگ های محافظ و نگهبان تبدیل شود. برای اطلاع از قیمت سگ ژرمن با ما در ارتباط باشید.

نوشتن دیدگاه