سگ نگهبان چی بخرم

سگ ذاتا حیوان وفادار است که شما می‌توانید برای محافظت و نگهبانی از جان و مال خود از آن استفاده کنید. سگ نگهبانی که شما قصد خرید آن را دارید باید شاخصه‌های لازم از جمله قدرت فیزیکی بالا، وفاداری و مسئولیت پذیری زیاد، هوش عالی برای یادگیری فعالیت‌هایی که مربی به او آموزش می‌دهد، را داشته باشد. ما در این مطلب را برای شما فراهم آورده ایم تا بهترین نوع سگ نگهبان را بخرید و اطلاعات زیادی در این زمینه کسب کنید، پس تا انتهای مطلب با ما همرا باشید. سرزمین سگ ها به شما کمک می‌کند تا بهترین نوع سگ نگهبان را بخرید. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت سگ قدرجونی به وب سایت سرزمین سگ ها مراجعه و پس از مشاهده سگ های مختلف از این نژاد، جهت خرید سگ و توله سگ قهدریجانی با ما تماس بگیرید. عکس سگ نگهبان را می توانید در سایت سرزمین سگ ها مشاهده کنید. 

سگ نگهبان چی بخرم

خرید سگ نگهبان

برای خرید سگ باید شناخت بالایی از ویژگی های آن داشته باشید، تا سگی که شما برای نگهبانی انتخاب می‌کنید در شرایط سخت هم بهترین عملکرد را داشته باشد. هر نژادی که انتخاب می‌کنید قطعا باید از سلامت جسمانی خوبی برخوردار باشد، چون بیماری باعث ضعف و ناتوانی حیوان می‌شود.‌ نژادهای برتر اغلب دارای شناسنامه هستندکه درون آن سلامت حیوان هم ثبت شده است‌ و این می‌تواند شرایط خرید را برای شما آسان‌تر کند. هنگام خرید توجه به وزن و جثه و همچنین سن و سال اهمیت زیادی دارد. سگ‌های جوان‌تر همیشه چابک‌تر هستند و سرعت زیادی هم دارند، به طوری که می‌توانند در کمترین زمان خود را به هدف برسانند. سگ‌هایی که از قبل آموزش دیده‌اند شناخت بهتری از محیط دارند و در موقعیت‌های مختلف اجتماعی رفتار خوبی از خود نشان می‌دهند. این سگ‌ها به خوبی با دیگران ارتباط برقرار می‌کنند و حس وفاداری بیشتری هم دارند و می‌توانند وظیفه نگهبانی خود را به خوبی انجام دهند. سگ سرابی از نژادهای ایرانی است که دارای عضلاتی قوی است و پاهایی کشیده دارد، به همین دلیل قدرت دوندگی آن زیاد است. نژادهای که می‌توانند سرما و گرما و شرایط سخت را به خوبی تحمل کنند بهترین گزینه برای انتخاب هستند‌. در نژادهای ایرانی هم مانند خارجی شاخصه‌های خوبی دیده می‌شود که شرایط بهتری را برای خرید فراهم می‌سازد. سگ‌هایی که وزن متوسط دارند تیزتر هستند و جایگزین خوبی به جای سگ‌های سنگین وزن هستند. ما با معرفی نژادهای برتر اطلاعات خوبی را در اختیار شما قرار می‌‌دهیم تا بتوانید متناسب با نوع فضا، سگ مناسب را انتخاب کنید. گوش‌های تیز و چشمانی بینا و قوی باعث شده تا این نژادها برای نگهبانی مناسب باشند. مشاهده و مقایسه نژادها آن هم از نزدیک این امکان را به شما داده است تا لذت یک خرید ایده آل را تجربه کنید.

سگ نگهبان چی بخرم

چه سگی برای نگهبانی خوبه؟

عملکرد خوبی که سگ برای نگهبانی و محافظت دارد، باعث شده است تا امروزه اولویت اول برای خرید باشد‌، چون سطح اطلاعات مردم از این حیوان قوی و وفادار کم است همیشه هنگام خرید از خود سوال می‌کنند که چه سگی برای نگهبانی خوب است؟ در جواب باید گفت که سگ‌های نژاد برتر چه ایرانی و چه خارجی ذاتا برای نگهبانی متولد شده‌اند. غریزه آن‌ها حکم می‌کند که نسبت به هدفی که به آن‌ها واگذار شده است، مسئولیت پذیر باشند. در واقع سگی برای نگهبانی خوب است، که بتواند تایم طولانی را به صورت کاملا هوشیار بیدار بماند و از هدفی که مشخص شده به خوبی مراقبت کند.‌ نژادهایی چون سگ پیت بول، سگ سرابی، دوبرمن، مالینویز، کورسو، ژرمن، قفقازی و ... جز بهترین‌ها در سطح جهان هستند که کاملا مطیعانه رفتار می‌کنند و در انجام وظیفه خود هوشیار و مراقب هستند. قیمت این سگ ها هم نسبتا بیشتر است. مثلا قیمت سگ ژرمن بسیار زیاد است و این به دلیل ویژگی های منحصربه فرد ژرمن شپرد است. آرواره این گونه‌ها به قدری قوی هستند که می‌تواند متجاوز را زخمی کند. از نظر سن آن‌ها نژادهایی جوان و چابک هستندکه قدرت فیزیکی بالایی را به خود اختصاص داده‌اند و برای خرید گزینه خوبی هستند. هر فرد برای خرید سگ نگهبان معیارهایی را مد نظر دارد که می‌تواند با مراجعه به بازار گونه‌های متنوع را مشاهده و مقایسه کنند و نمونه‌ای که به معیارهای او نزدیک است را انتخاب کند. نگهبانی از خانه یا گله تفاوت زیادی دارد، بنابراین سگی که شما انتخاب می‌کنید باید به هدف شما نزدیک باشد. نژادهایی که برای محافظت از باغ، ویلا و محیط‌های شهری انتخاب می‌شوند، اصولا رام‌تر و تربیت شده هستند، به همین دلیل بهتر با دیگر ارتباط برقرار می‌کنند و سطح خشونت در آن‌ها کمتر است. سگ‌های قفقازی غول پیکر و درشت اندام هستند و در مقابل دشمن عقب نشینی نمی‌کنند،‌ پس قطعا گزینه خوبی برای محافظت از جان و مال شما هستند. مربیان برای انتخاب نژادهای برتر همیشه شاخصه‌های مهمی از جمله خلق و خو، قدرت بدنی، شجاعت، وفاداری و مقاومت در برابر درد را مد نظر قرار می‌دهند و بر اساس همین بررسی‌ها معتقد هستند که نژادهای ذکر شده برترین گونه برای نگهبانی هستند. در صورتی که می‌خواهید سگ نگهبان در داشته باشید، می‌توانید با توجه به اطلاعات ذکر شده به خوبی نژاد مورد نیاز خود را شناسایی کرده و در جهت خرید آن نیز اقدام نمایید. سرزمین سگ ها ارائه دهنده بهترین نوع نژاد سگ‌‌ نگهبان است. شما میتوانید با مراجعه به وب‌سایت سرزمین سگ ‌ها یا با ارتباط با کارشناسان آن از قیمت انواع نژاد سگ مطلع شوید و سگ نگهبان مدنظر خود را بخرید.

نوشتن دیدگاه