نژاد سگ نگهبان وحشی

سگ ها علاوه بر این که می توانند به عنوان یک حیوان خانگی مورداستفاده قرار گیرند به عنوان سگ نگهبان ومحافظت کننده نیز دیده می شوند. سگ ها با توجه به نژاد و نوع تربیتی که دارند برای موارد متعددی مورد استفاده قرار می گیرند. سگ هایی که توسط انسان ها برای محافظت و یا نگهبانی پرورش می یابند ممکن است به موجوداتی خطر ناک تبدیل شوند.
اغلب سگ ها اگر برای محافظت و نگهبانی تعلیم ببینند می توانند خطرناک باشند و این موضوع به دلیل ذات تهاجمی بودن این حیوان است. نژاد هایی که ذات وحشی دارند از بهترین گزینه ها برای تربیت سگ نگهبان هستند. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت سگ قدرجونی به وب سایت سرزمین سگ ها مراجعه و پس از مشاهده سگ های مختلف از این نژاد، جهت خرید سگ و توله سگ قهدریجانی با ما تماس بگیرید. عکس سگ نگهبان را می توانید در سایت سرزمین سگ ها مشاهده کنید.  برای کسب اطلاعات در رابطه با سگ نگهبان واقعی می توانید به سایت سرزمین سگ ها مراجعه کنید. 

معرفی نژاد های سگ نگهبان وحشی

معرفی نژاد های سگ نگهبان وحشی

استفاده از نژاد های وحشی و تربیت آنها برای نگهبانی و محافظت بسیار متداول است. شناختن سگ های وحشی خطرناک باعث می شود تا برای خرید این نژاد ها با آگاهی بیشتر عمل کرد.
• پیت بول آمریکایی
پیت بول را می توان از وحشی ترین نژاد سگ نام برد. به دلیل خطرناک و وحشی بودن این نوع سگ بسیاری از کشور ها خرید و فروش سگ هایی از دست را ممنوع اعلام کرده اند. نژاد پیت بول آمریکایی دارای هوش سرشار و بسیار وحشی است. از ویژگی های ممتاز این نژاد می توان به قدرت بالای بدنی و زیرک بودن آن اشاره کرد. این سگ ها برای زندگی آپارتمانی مناسب نیستند.
• روتوایلر
سگ های روتوایلر با اینکه به عنوان سگ وحشی شناخته می شوند اما می توان در خانه هم از آن ها نگهداری کرد اما بیشتر به عنوان سگ نگهبان و وحشی مورد استفاده قرار می گیرند.
اگر در خانه از این نژاد سگ نگهداری می کنید باید همواره مواظب باشید که به افراد غریبه آسیب نرسانند. خواستگاه این نژاد سگ، آلمان است و به طور متوسط تا ده سال عمر می کنند.
این نوع سگ ها شجاع، با شهامت و مطیع هستند. استفاده از نژاد روتوایلر برای گزینه هایی مانند نگهبانی از گله های گاو مناسب است.
• ژرمن شپرد
یکی از بهترین سگ های نگهبان ژرمن شپرد است. اغلب استفاده این نوع از سگ ها به عنوان سگ نظامی یا پلیس است اما بسیاری از گونه های آن به عنوان سگ نگهبان نیز مورد استفاده قرار می گیرند. ژرمن شپرد از نژاد های هوشمند است. ژرمن شپرد تبحر خاصی در مقابله با خطر و تهدید دارد. این نژاد دارای پوستی دو لایه است که لایه بیرونی در طول سال ریخته می شود. این سگ دارای قدرت بدنی بالای است و می تواند در زمان های طولانی، کار انجام دهد. قیمت سگ ژرمن هم بستگی به سن و نژاد آن می تواند متفاوت باشد.

هاسکی سیبرین

هاسکی سیبرین

یکی از انواع نژاد سگ وحشی نگهبان می توان به هاسکی سیبرین اشاره کرد. این سگ ها اغلب سگ هایی اجتماعی نیستند و به غریبه ها واکنش نشان می دهند. سگ های هاسکی که در یک محل می مانند و با افراد زیادی آشنایی ندارد به مرور تبدیل به سگ های وحشی و خطرناکی می شوند.
این نوع از سگ ها شباهت ظاهری بالایی به گرگ دارند و گاهی بسیار ترسناک هستند. نژاد هاسکی دارای انرژی بسیار بالایی است و این انرژی را با پیمودن مسافت های طولانی تخلیه می کنند.
• غول اشنوزر
از جمله بزرگ ترین نژاد های سگ می توان به سگ نگهبان اشنوزر اشاره کرد. این سگ در محافظت از چیزی که برای آن تربیت شده است بسیار هوشمند، سریع و خطرناک است. نژاد غول اشنوزر برای محافظت و نگهبانی نیاز به آموزش و تربیت دارند. وفاداری این نوع سگ به خانواده آن ها را به یک گزینه مناسب برا ی نگهبانی تبدیل کرده است. عمر مفید این نژاد بین 12 تا 15 سال است.
علاوه بر موارد ذکر شده انواع بسیار دیگری از سگ ها وجود دارند که به عنوان سگ وحشی نگهبان شناخته می شوند. برای کسب اطلاعات و راهنمایی بیشتر می توان به کارشناسان مربوط در مجموعه " سرزمین سگ ها" مراجعه نمود. تیم حرفه ای در این مجموعه شما را برای خرید بهترین نژاد سگ با توجه به نوع نیاز راهنمایی می کنند.

فرق سگ نگهبان و سگ حمله کننده

فرق سگ نگهبان و سگ حمله کننده

سگ های نگهبان به منظور محافظت و برای هدف مشخصی تربیت می شوند. این سگ ها در صورت ایجاد خطر می تواند صاحب خود را آگاه کند. در مقابل نوع دیگری از سگ با نام سگ حمله کننده وجود دارد. استفاده از این سگ ها برای نیروهای نظامی یا محافظت از مکان هایی که فاقد نیروی انسانی است مناسب تر است. تربیت سگ های نگهبان در طولانی مدت انجام می شود و نژاد های بسیاری واجد شرایط این آموزش ها هستند.
شما می توانید با خیال راحت تربیت سگ خود را به سرزمین سگ ها بسپارید یا از همین مجموعه اقدام به خرید سگ تربیت شده نمایید و خیالتان از بابت تربیت سگ نگهبان خود راحت باشد.

 

نوشتن دیدگاه