غذای سگ مالینویز

سگ مالینویز یک سگ بلژیکی با هوش بسیار بالا و یک سگ فرمانبردار و مراقب شناخته می شود. این نژاد که ذاتا یک سگ محافظ و نگهبان است، برای نگهداری از آن ها باید شرایط ایده‌ آلی را فراهم کنید. اگر قصد دارید سگ‌ مالینویز خود را خوشحال کنید، می توانید یک وعده غذایی عالی را در اختیار آن قرار دهید. همواره تاکید می شود برای تغذیه انواع نژادهای سگ ها، روی به خرید غذاهای تجاری با برند معتبر بیاورید. علاوه بر این، چنانچه قصد دارید غذاهای پخته شده را در اختیار سگ مالینویز قرار دهید، سعی کنید با تاییدیه دامپزشک و مشاور، غذا را متناسب با سن سگ انتخاب کنید.

غذای سگ مالینویز


اصلول تغذیه سگ مالینویز

در کنار تمام مواردی که به منظور نگهداری از سگ نژاد مالینویز باید در نظر بگیرید، تغذیه سگ این نژاد نیز نکات مخصوص به خود را دارد. اگر قصد دارید سلامت این سگ شکاری را حفظ کنید، به همراه ورزش و فعالیت مناسب، برای انتخاب غذای خشک نیز سعی کنید موارد متعددی را در نظر بگیرید، تا ضمن حفظ سلامتی، به افزایش طول عمر سگ مالینویز کمک کنید. سگ های مالینویز، نژادی بسیار مقاوم و سازگار دارند و می ‌توانند در هر محیطی با هر برنامه غذایی زندگی کنند؛ اما برای نگهداری از این سگ بهتر است که آب و هوای مناسب با این نژاد، یعنی آب و هوای خنک را در نظر داشته باشید. با توجه به اینکه سگ نژاد مالینویز اشتهای بسیار زیادی دارد، برای تامین انرژی مورد نیاز آن ها سعی کنید به هنگام انتخاب غذای خشک و غذای پخته، گزینه های مورد نظر را به خوبی بررسی کنید تا غذای مقوی و با کیفیت بالا در اختیار آن ها قرار دهید. در مقایسه با سگ هایی که دارای نژاد کوچک هستند، سگ نژاد بزرگ مالینویز نیاز به کربوهیدرات، چربی، پروتئین و ویتامین های مختلف دارد و مواد معدنی مورد نیاز آن ها نیز بسیار بیشتر خواهد بود.
اگر قصد دارید اندازه هر وعده غذایی سگ نژاد مالینویز را به دست آورید، باید موارد مختلفی مانند وضعیت سلامتی، متابولیسم و همچنین میزان فعالیت روزانه آن ها را بررسی کنید. در این زمینه با دریافت مشاوره های بیشتر از دامپزشک عملکرد بهتری خواهید داشت. با وجود اینکه سگ نژاد مالینویز اشتهای بسیار بالایی دارد، سعی کنید به صورت خودسر به وعده های غذایی آن ها اضافه نکنید تا آن ها از اضافه وزن و چاقی در امان بمانند.

اصلول تغذیه سگ مالینویز


غذای خشک سگ مالینویز

بهتر است برای تهیه غذای سگ نژاد مالینویز، هر هفته حداقل چهار بار از سبزی و میوه استفاده کنید. علاوه بر این، به منظور بهبود عملکرد معده این نژاد، استفاده از روغن زیتون گزینه‌ ای مناسب شناخته می شود. اگر قصد دارید به سگ نژاد مالینویز غذای خشک بدهید، بدون تردید باید در انتخاب برندها دقت کرده و یک برند معتبر و با کیفیت را انتخاب کنید. سعی کنید مواد غذایی و غذای خشک انتخاب شده برای سگ نژاد مالینویز دارای پروتئین بالا باشند و نیازهای آن ها را به منظور دریافت کربوهیدرات، مواد معدنی، ویتامین های بدن و چربی نیز تامین کند. امروزه غذاهای خشک مناسب برای سگ نژاد مالینویز به صورت استاندارد و با مقادیر مشخص از پروتئین، رطوبت، خاکستر، روغن خام و چربی و کلسیم و در بسته بندی های مناسب عرضه می شوند. این نکته را فراموش نکنید برای انتخاب غذای خشک سگ مالینویز بررسی کنید که فسفر و مواد مغذی موجود در غذای انتخاب شده به خوبی بتوانند نیازهای بدن آن ها را تامین کنند. به مانند غذاهای پخته شده در منزل، هنگام انتخاب غذای خشک سگ مالینویز موارد متعددی مانند سن و متابولیسم بدن مورد بررسی قرار می گیرند. اگر سگ مالینویز شما فعالیت بسیار بالایی دارد، سعی کنید پس از دریافت مشاوره لازم از دامپزشک و فرد متخصص به این امر، به مقدار لازم غذای خشک را افزایش دهید. برخی از مواد غذایی که توسط افراد به سگ های نژاد مالینویز داده می شوند، بسیار خطرناک و مرگ آور هستند و می توانند طول عمر سگ نژاد مالینویز را کاهش دهند. برای تربیت کردن و دادن آموزش های لازم به سگ نژاد مالینویز، انتخاب غذای خشک مناسب می تواند کمک فراوان کند. با این حال باید کاملاً حواس جمع باشید که در دادن غذای خشک به سگ نژاد مالینویز زیاده روی نکنید.
متخصصین و مشاوره های ما در مجموعه سرزمین سگ ها به شما کمک می کنند تا برای انتخاب غذای خشک سگ مالینویز بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. علاوه بر این، ما در این مجموعه انواع خدمات مورد نیاز برای نگهداری از سگ ها با نژاد مختلف را فراهم کرده ایم.

نوشتن دیدگاه