خطرناک ترین و بهترین نژاد سگ نگهبان

تمام سگ ها به طور ذاتي روحيه تهاجمي دارند اما برخي از آنها پتانسيل خيلي زيادي براي آسيب زدن به انسان ها و حيوانات ديگر دارند. صدمات وارد شده به طعمه اين نوع از سگ ها، گاهي جبران ناپذير است و منجر به مرگ مي شود. به همين علت نگهداري از سگ هاي خطرناک در اغلب کشورها منع قانوني دارد. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت سگ قدرجونی به وب سایت سرزمین سگ ها مراجعه و پس از مشاهده سگ های مختلف از این نژاد، جهت خرید سگ و توله سگ قهدریجانی با ما تماس بگیرید. برای کسب اطلاعات در رابطه با سگ نگهبان واقعی می توانید به سایت سرزمین سگ ها مراجعه کنید. 

خطرناک ترین و بهترین نژاد سگ نگهبان

10 تا از خطرناک ترین نژاد سگ نگهبان

سگ هاي نگهبان باعث ايجاد ترس در مهاجمين و سارقين مي شوند. برخي از خطرناک ترين نژاد سگ نگهبان عبارتند از:

  1. پرو د پرسا کاناریو: اين سگ حاصل از ترکيب چند نژاد مختلف است و جنگجو و خطرناک است. اين سگ با اراده قوي در مبارزات حاضر مي شوند و در بيشتر مواقع، قادر به شکست دادن حريف خود است. استفاده از اين سگ جنگنده در بسياري از نواحي دنيا ممنوع است.
  2. فیلا برازیلیرو: ماستيف برزيلي يا فيلا برازيليرو نژادي کشنده و هولناک از سگ ها است که براي نگهباني و راندن حيوانات وحشي مورد استفاده قرار مي گيرد. اين گونه از سگ ها داراي استخوان بندي مستحکم و پوست شل هستند. سگ هاي برازيليرو از نظر جثه بزرگ و قد بلند هستند.
  3. مالاموت آلاسکایی: اين سگ زيبا داراي چهره جذابي است و در نواحي سردسير به عنوان سگ سورتمه با انسان همراهي مي کند. اين نژاد سگ قدرت زيادي دارد و به راحتي مي تواند در نبرد با يک خرس پيروز شود. از اين رو بايد در زمان رويارويي با اين حيوان با احتياط رفتار شود. مالاموت مي تواند براي انسان ها بسيار خطرناک باشد.
  4. سگ گرگ: اين نژاد يکي از مرگبارترين سگ هاي موجود در جهان است که حاصل تلفيق سگ و گرگ است. اين سگ بسيار رعب آور و ترسناک است زيرا رفتارهاي پيش بيني نشده اي از خود نشان مي دهد. سگ گرگ حتي به صاحب خود نيز رحم نمي کند و نگهداري از آن فقط از عهده افراد متخصص و حرفه اي بر مي آيد.
  5. بول ماستيف: اين سگ داراي ابهت ظاهري زيادي است و در نگاه بيننده بسيار ترسناک جلوه مي کند. اين نژاد پر قدرت به سادگي به حيوانات ديگر حمله می کند و آن ها را مصدوم مي کنند. آموزش اين گونه از سگ ها مي تواند منجر به کنترل روحيه تهاجمي آنها شده و سگ نگهبان مورد اعتمادي از آن ها بسازد.
  6. هاسکي: اين نژاد از سگ ها شباهت زيادي به سگ مالاموت آلاسکايي دارد. اين حيوان جزء گونه هاي خطرناک سگ محسوب مي شود اما انواع آموزش ديده اين نژاد قابليت استفاده به عنوان سگ نگهبان را دارد.
  7. باندوگ آمریکایی: اين سگ خطرناک حاصل ترکيب دو نژاد بولدوگ و پیت بول تریر است. باندوگ از نظر فرم ظاهري داراي بدني عضلاني است و قادر به شرکت در نبردها است.
  8. رودزیان ریج بک: اين سگ آفريقايي از حيوان شکار شده توسط شکارچي محافظت مي کند و قادر به مقابله با شيرها است. اين حيوان نيازمند آموزش است اما از سخت گيري در مورد وي بايد پرهيز شود. زيرا سبب خشمگين شدن او خواهد شد و عواقب نامطلوبي را در پي خواهد داشت.
  9. دوگو آرژانتینو: اين سگ براي شکار حيوانات عظيم الجثه از قبيل گراز و يوزپلنگ تحت تعليم قرار مي گيرد. اين نژاد پر قدرت و عضلاني در اغلب مواقع براي انسان بي خطر است. اما نمي توان اين مسئله را به تمام زمان ها تعميم داد.
  10. بوربول: اين گونه سگ، بزرگ و غول پيکر است و محافظ خوبي در مقابل حيوانات درنده محسوب مي شود. بور بول صداها و مهاجم را به خوبي رديابي مي کند و واکنش دفاعي خوبي از خود نشان مي دهد. اين حيوان مي تواند به عنوان يکي از بهترين سگ هاي نگهبان در مزارع و کشتزارها مورد استفاده قرار گيرد.

10 تا از خطرناک ترین نژاد سگ نگهبان

انتخاب خطرناک ترين سگ ها به عنوان نگهبان

هر چند مواجهه با سگ هاي خطرناک رعب آور است اما اگر اين حيوانات زير نظر يک مربي با تجربه و کارآزموده تحت آموزش قرار گيرند، مي توانند محافظان خوبي باشند. سن شروع آموزش براي تربيت سگ نگهبان نيز عاملي موثر در حصول نتيجه مطلوب خواهد بود. اغلب سگ هاي بزرگ و ترسناک نيازمند برخورداري از آموزش از لحظه تولد هستند. همچنين لازم است سگ نگهبان با توجه به شرايط موجود انتخاب شود. زيرا هر کدام از سگ ها داراي ويژگي هاي منحصر به فردي هستند و در زمان و مکان خاصي، توانايي نشان دادن عملکرد مورد انتظار را دارند. سرزمین سگ ها ارائه دهنده بهترین و اصیل ترین سگ نگهبان است. برای اطلاع از قیمت انواع نژاد سگ به سایت آن مراجعه کنید.

 

نوشتن دیدگاه