بهترین سگ محافظ شخصی

سگ های محافظ یا گارد، سگهایی هستند که مثل یک بادیگارد عمل می کنند. این سگ ها تا وقتی که خطری صاحب آن ها را تهدید نمی کند، خیلی عادی رفتار می کنند، اما کاملاً حواسشان به اطراف هست. به محض این که احساس خطر کنند، برای حفاظت از صاحب خود خیلی سریع واکنش نشان می دهند. این سگ ها خیلی باهوش هستند و در عین حال تربیت پذیرند و برای این که وظیفه خود را به درستی انجام دهند و خشونت و پرخاشگری بی جا نشان ندهند، حتماً باید آموزش ببینند.

بهترین سگ های محافظ شخصی

معرفی بهترین سگ های محافظ شخصی

 در ادامه به معرفی بهترین سگ های محافظ شخصی می پردازیم.

  1. دو برمن: نام اصلی آن دوبرمن پینچر است و جزء بهترین سگ های گارد، بادیگارد و پلیس محسوب می شود. با این که ظاهری بزرگ، تهدیدآمیز، بی باک و پرانرژی دارند، اما در عین حال مطیع صاحب خود است. این حیوان خوی درندگی زیادی دارد اما با آموزش هایی که می بیند، هوشمند، تربیت پذیر و آرام می شود.
  2. روتوایلر: این نژاد از توان بدنی بالایی برخوردار است و می تواند کارهایی با قدرت بدنی بالا را انجام دهد. غریزه محافظ شخصی یا همان گارد بودن، با شخصیت این سگ آمیخته شده است. اما می تواند به عنوان سگ نگهبان هم آموزش ببیند. برخورد سختی با متجاوزین دارد، اما نه در حد آسیب کشننده. در عین حال برخورد خوبی با صاحب خود دارد. اما نیاز است که آموزش درستی ببیند. به دلیل ظاهر و ساختار تنومندی که دارد، از محبوبیت بالایی برخوردار است. به طوری که جزء 20 گونه محبوب ها سگ ها محسوب می شود.
  3. داگو آرژانتینو: این سگ وفادار، قدرتمند، سرسخت و باهوش و در عین حال یک محافظ خوب است. به دلیل بدن ورزشکاری و عضلانی، سرعت بسیار بالایی در دویدن دارد. به طوری که می تواند با سرعت 40 کلیومتر بر ساعت بدود. این سگ را در گذشته به عنوان یک سگ شکاری پرورش می دادند اما به دلیل توانایی بالایی که از خود نشان داده است، از آن برای مأموریت های نجات و جستجو با پلیس استفاده می شود. علاوه بر این ردیابی خوبی دارد و راهنمای خوبی برای نابینایان محسوب می شود. در کل سگی وفادار است و محافظ خوبی محسوب می شود.
    آمریکن بولداگ: این نژاد عضلانی و قدرتمند است و دارای سری بزرگ و آرواره هایی قوی است. در گذشته از بولداگ ها برای ورزش های تهاجمی مثل گاوی بازی و یا برای شکار حیواناتی مثل خرس، سنجاب و موارد این چنینی استفاده می شد و در عین حال از آن به عنوان یک سگ نگهبان و بیشتر به عنوان سگ محافظ شخصی استفاده می شود.
  4. بلژین مالینویز: امروزه در برخی کشورها و از جمله ایران به عنوان سگ پلیسی نیز استفاده می شود. چرا که حس بویایی خیلی خوبی دارد و می تواند در امور مربوط به شناسایی مواد مخدر و منفجره موفق عمل کند. در برخی کشورها نیز از آن به عنوان زنده یاب، رهایی از گروکان و حتی به عنوان سگ ضد تروریست استفاد می شود. این سگ ها در دسته سگ های بزرگ جای می گیرد، ولی در عین حال بسیار سبک نیز هستند. روحیه تهاجمی، حرکات سریع، دندان ها و فک قدرتمندی دارد که باعث می شود گزینه مناسبی برای محافظت شخصی داشته باشد.
  5. امریکن بولی: قدرت و استقامت خود را با عضلانی قدرتمند، متمایز و ظاهری ورزشکاری به رخ می کشد. این نوع سگ می تواند وظایف مختلفی را به عهده بگیرد و کارهای سخت انجام دهد. به نوعی می توان گفت همه فن حریف است. از خصوصیات بارز امریکن بولی این است که در برابر صاحب خود و قلمرو او بسیار محافظ است و اگر آنها را در معرض خطر ببیند، تبدیل به یک جنگجوی واقعی می شود و تا سر حد مرگ با دشمن مقابله می کند.
  6. استافورد شایر بول تریر: در انواع رنگ ها از جمله قرمز، سیاه، آبی، حنایی و... همراه با رنگ سفید وجود دارد. ممکن است به صورت خط آمیخته با رنگ سفید و یا فقط خط دار باشد. سگی قوی با ماهیچه های بزرگ و بسیار باهوش است. او دوست دارد کارها را به روش خودش انجام دهد.
  7. بول تریر: ماهیچه هایی قوی و چارچوب عضلانی دارد و با صدای بلند پارس می کند، به طوری که باعث ترس مزاحمان می شود و اگر ببیند خطری صاحب و یا خانواده او را تهدید می کند، به شدت پرخاشگر می شود. به همین دلیل گزینه خوبه به عنوان محافظ شخصی است.

معرفی بهترین سگ های محافظ شخصی

سرزمین سگ ها ارائه سگ های محافظ شخصی

برای خرید و فروش سگ های محافظ شخصی می توانید به وب سایت سرزمین سگ ها مراجعه کنید. سرزمین سگ ها عرضه کننده بهترین سگ ها ی محافظ شخصی است. هم چنین شما می توانید با مراجعه به  بخش مقالات سرزمین سگ ها انواع نژاد سگ نگهبان و نحوه تربیت کردن آن ها و ... را مطالعه کنید و اطلاعات بیشتری را کسب کنید.

 

نوشتن دیدگاه