بزرگترین سگ نگهبان

بزرگترين سگ نگهبان منحصر به يک گونه خاص از اين حيوانات نيست. آشنايي با سگ هاي نگهباني که ترس را به دل هر سارقي القا مي کنند، جالب و اعجاب انگيز است. اين محافظان پر قدرت داراي ويژگي هاي شگفت انگيزي هستند و کارايي هاي متفاوتي دارند. اگر می خواهید بزرگترین سگ های نگهبان را بشناسید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت سگ قدرجونی به وب سایت سرزمین سگ ها مراجعه و پس از مشاهده سگ های مختلف از این نژاد، جهت خرید سگ و توله سگ قهدریجانی با ما تماس بگیرید. برای کسب اطلاعات در رابطه با سگ نگهبان واقعی می توانید به سایت سرزمین سگ ها مراجعه کنید. 

بزرگترین سگ نگهبان

بزرگترین سگ نگهبان کدام است؟

10 نوع از بزرگترين سگ هاي نگهبان که خارق العاده و بي همتا هستند عبارتند از:

  1. آکيتا آمريکايي: آکيتا سگي باهوش و چابک است که به شجاعت شهرت دارد. از اين نژاد براي حفاظت از اعضاي خانواده در مقابل سارقان استفاده مي شود. قد اين سگ 66 سانتي متر و وزن تقريبي آن بين 45 تا 130 کيلوگرم است.
  2. کانگال: کانگال سگي قوي و با استخوان بندي درشت است. زادگاه اصلي اين گونه کشور ترکيه است و اغلب براي نگهباني از گله هاي بزرگ گوسفند آموزش می بینند و مورد استفاده قرار مي گيرد. اين سگ به خوبي از گوسفندان در مقابل گرگ، خرس، شغال و حتي شير و يوزپلنگ محافظت مي کنند. قد اين حيوان حدود 77 تا 83 سانتي متر و وزن تقريبي آن بين 50 تا 83 کيلوگرم است.
  3. ماستيف گاونر: اين سگ از پوزه کوتاه و بدني محکم برخوردار است. زمينه ژنتيکي و راثت آن 60 درصد ماستيف و 40 درصد بولداگ است. اين نژاد به طور غريزي و حتي بدون آموزش نيز به محافظت از صاحبان خود در برابر مهاجمان مي پردازد. قد اين سگ بين 64 تا 69 سانتي متر و وزن آن حدودا 50 الي 59 کيلوگرم است.
  4. بوئربول آفريقايي: اين حيوان به اندازه يک انسان معمولي وزن دارد. داراي فک قوي و ماهيچه هاي قطور است و از نوادگان گونه مولوسر به حساب مي آيد. اين سگ به خانواده اي که با آن رشد مي کند بسيار وفادار است. بلندي قد بوئربول ها چيزي حدود 69 تا 69 سانتي متر و وزن آن بين 68 تا 90 کيلوگرم متغير است.
  5. دوگ دو بوردو: ماستيف فرانسوي يا دوگ دو بوردو نژادي پرقدرت است که کارکرد آنها در طول ساليان با تغييرات زيادي مواجه بوده است. از اين گونه در ابتدا براي حفاظت از قلعه هاي اروپايي استفاده مي شده است. کارکرد بعدي که با گذشت زمان براي اين سگ ها در نظر گرفته شده، کشيدن گاري ها و حمل اجسام سنگين بوده است. در نهايت وظيفه نگهباني از گله براي دوگ دو بوردو در نظر گرفته شد. اين نژاد، قديمي ترين سگ روي زمين محسوب مي شود. قد اين سگ 69 سانتي متر و وزن آن 68 کيلوگرم است.
  6. فيلا برازيليرو: ماستيف برزيلي يا فيلابرازيليرو سگي چابک و پرخاشگر است که خلق و خوي تهاجمي دارد. استفاده از اين سگ به دليل خوي درندگي آن در بسياري از کشورها ممنوع است. قد اين سگ حدودا 65 الي 75 سانتي متر و وزن آن بين 64 تا 82 کيلوگرم است.
  7. ماستيف تبتي: اين نژاد از سگ ها، بسيار غول پيکر بوده و بزرگ هستند. ماستيف تبتي سگي وفادار اما مستقل است. در نتيجه به هنگام مواجه شدن با شرايط خطرناک از دستورات سرپيچي مي کند. به همين علت اين نژاد ماستيف، سگ خانواده محسوب نمي شود. ماستيف تبتي قد بلندي دارد. به طور معمول طول قد آن بين 75 تا 79 سانتي متر است. وزن اين سگ در حدود 70 کيلوگرم خواهد بود.
  8. کوموندور: اين گونه از نظر ظاهري پشمالو و جذاب است. اين سگ مجارستاني در کشورش به عنوان گنج ملي مورد حفاظت قرار مي گيرد. کوموندور براي نگهباني در محيط خانواده قابل استفاده است اما نگهداري از آن در آپارتمان نمي تواند ايده آل باشد. نکته قابل توجه در رابطه با اين نژاد اين است که نيازمند آموزش هستند و نبايد در مورد تربيت آنها کوتاهي شود. قد 80سانتي متر و وزن 60 کيلوگرم از ويژگي هاي اين نژاد محسوب مي گردد.
  9. پيرنه بزرگ: اين سگ ترسناک در طول شب پارس مي کند و سبب ايجاد رعب و وحشت مي گردد. اين سگ ها دستورات صادر شده را نمي پذيرند و حضور آن ها در محيط خانواده مناسب نيست. استفاده از اين گونه در نواحي سردسير مطلوب است. ارتفاع قد پيرنه بزرگ 81 سانتي متر است. وزن اين حيوان نيز حدود 59 کيلوگرم است.
  10. چوپان قفقازي: اين گونه از سگ ها با قد 75 و وزن 100 کيلوگرم، چوپانان کوهستاني به حساب مي آيند. امروزه از اين نژاد اصيل در زندان ها براي تحت تعقيب قراردادن فراريان استفاده مي شود. اين سگ بسيار پرخاشگر است اما چنانچه تحت تعليم مربيان حرفه اي قرار گيرد، بسيار ارزشمند خواهد بود.

بزرگترین سگ نگهبان کدام است؟

سگ نگهبان

برای خرید بزرگترین سگ نگهبان به وب سایت سرزمین سگ ها مراجعه کنید. سرزمین سگ ها بهترین و اصیل ترین سگ های نگهبان را پرورش می دهند و در وب سایت خود به فروش می رسانند. پس به وب سایت سرزمین سگ ها مراجعه کنید و در بخش سگ نگهبان این وب سایت، سگ مورد نظر خود را بخرید.

 

نوشتن دیدگاه