چگونه سگ خود را در خانه سریع آموزش دشتشویی دهیم؟

 با توجه به شرایط سگ شما، خانواده و نحوه ی زندگی شما، آموزش سگ در خانه می تواند به آسانی در هرکجا صورت پذیرد و یا اینکه تقریباً غیرممکن شود. این کار نیاز به برنامه ریزی، فداکاری و شکیبایی شما دارد، اما سگ شما می تواند در مدت کوتاهی آموزش ها را دریافت کند .

آماده کردن خانه برای آموزش سگ؛ از بوهای باقیمانده در خانه خود خلاص شوید

قبل از شروع یک برنامه آموزش، شما باید مطمئن شوید که خانه ی شما از لکه های ادرار و بو های باقی مانده از قبل، کاملا پاک شده باشد تا سگ شما به مناطق خاصی جذب نشود و دوباره این عمل را در آنجا تکرار نکند. از پت شاپ ها یک چراغ سیاه و یک پاک کننده ادرار حیوانات تهیه کنید. وقتی که هوا تاریک است تمام چراغها را خاموش کنید و با استفاده از چراغ سیاه تمام خانه، کف ، فرش و مبلمان خود را کاملاً بررسی کنید. نور سیاه هرگونه لکه قدیمی را نشان خواهد داد تا بتوانید آنها را به طور موثر تمیز و حذف کنید.

آموزش دستشویی سگ

لوازم مورد نیاز خود را تهیه کنید

دم دست گذاشتن و مهیا بودن لوازم مورد نیاز، کار شما را برای تمرکز در آموزش خانگی آسانتر میکند و نیازی نیست که مرتب به فروشگاه مراجعه کنید. این ملزومات عبارتند از:
قفس فلزی: یک قفس سیمی مناسب با سایز سگ تان که به اندازه ای بزرگ باشد تا بتواند به راحتی در آن بایستد ، دراز بکشد و به راحتی در آن بچرخد تهیه کنید. این قفس را در یک جای آراماز خانه ( اما نه جدا از خانواده) قرار دهید.
قلاده و افسار.
اسباب بازیهای جویدنی و اسباب بازی هایی که صدا دار هستند و جیرجیر می کنند.


بیشتر بخوانیدک 5 اشتباه شایع که مالکان سگ انجام می دهند.


 آموزش سگ

اگر در طول روز در خانه نیستید کمک بگیرید.

به منظور دستیابی به موفقیت در آموزش سگ خود در ۱۰ روز، شما باید از یک برنامه دقیق پیروی کنید. شما نیاز دارید که ساعتهایی که سگ شما غذا میخورد، دستشویی میکند، بازی میکند و مواقعی که در داخل قفس است را یادداشت کنید. به همین منظور اگر مجبور هستید که بخشی از روز را در بیرون از خانه سپری کنید باید سگ خود را همراه ببرید و یا از یک نفر برای یادداشت این موارد در منزل کمک بگیرید.

ادامه مقاله در اینجا

نوشتن دیدگاه