سگ ژرمن قیمت مناسب دیوار

متاسفانه در حال حاضر فروش حیوانات خانگی در دیوار به تجارت غیراخلاقی حیوانات بدل شده است. گاهی اوقات این موجودات مجبور هستند که بدون نظارت و برخلاف طبیعت خود تا 5 نوبت در سال زایمان کنند. این امر به این دلیل صورت می‌گیرد که افراد سودجو توله‌های آن‌ها را با قیمت گزاف در فضای مجازی همچون دیوار آگهی کرده و به فروش برسانند. بسیاری از افراد هم با دیدن آگهی سگ ژرمن قیمت مناسب دیوار فریب خورده و ناآگاهانه به ادامه این تجارت کثیف کمک می‌کنند.

سگ ژرمن قیمت مناسب دیوار

چرا خرید سگ از دیوار کار درستی نیست؟

در سال‌های گذشته افراد برای خرید سگ یا گربه به دامپزشکی‌ها مراجعه کرده و پس از اطمینان از سلامت حیوان اقدام به خرید آن می‌کردند، اما امروزه خریدن یک حیوان خانگی به سادگی خوردن یک لیوان آب است. در سایت‌هایی مانند دیوار و شیپور تعداد زیادی آگهی درباره خرید و فروش انواع و اقسام حیوانات خانگی با قیمت‌هایی بسیار پایین وجود دارند. این آگهی‌ها را عموما سه دسته افراد منتشر می‌کنند. افرادی که در خانه از سگی مراقبت می‌کنند و با به دنیا آمدن توله‌ها اقدام به فروش آن‌ها می‌نمایند. افرادی هم وجود دارند که واردکننده نژادهای مختلف سگ هستند. در این میان موسسات پرورش‌دهنده‌ نیز نژادهای خاصی از سگ را پرورش داده و توله‌های آن‌ها را می‌فروشند. خریدن حیوانات از طریق دیوار شاید از نظر اقتصادی مقرون‌به‌صرفه باشد، اما از لحاظ بهداشتی، پزشکی و حتی اخلاقی تصمیم درستی نیست، زیرا شما از این طریق نمی‌توانید از واکسینه بودن حیوان، تغذیه مناسب و سلامت جسمی او مطمئن شوید. این موارد عواملی هستند که بر قیمت تمام شده یک توله تاثیر می‌گذارند.

چرا خرید سگ از دیوار کار درستی نیست؟

برای خرید سگ ژرمن اصیل به سایت سرزمین سگ ها مراجعه کنید

شما می‌توانید به جای خرید سگ ژرمن از سایت‌هایی مانند دیوار به مراکز معتبری مانند سرزمین سگ ها مراجعه کنید. این مجموعه پرورشی اولین مرکزی است که مجوز رسمی از سازمان دامپزشکی کشور و پروانه تربیت سگ پلیس و نگهبان از وزارت جهاد کشاورزی را دارد. روند خرید سگ ژرمن اصیل از این مجموعه بسیار آسان است. برای این منظور تنها کافی است که زمانی را برای بازدید از مرکز آموزش و نگهداری سرزمین سگ ها هماهنگ کنید. کارشناسان ما اطلاعات لازم را در اختیار شما می‌گذارند. برای رفاه مشتریان شهرهای دیگر نیز تدابیری اندیشیده شده است. بدین صورت که تعداد کافی عکس از توله مورد نظر به مشتریان گرامی ارسال شده و در صورت تایید، سگ مورد نظر به شما تحویل داده می شود. برای اطلاع از قیمت انواع نژاد سگ چون سگ ژرمن اصیل به سایت سرزمین سگ ها مراجعه کنید یا با کارشناسان آن در تماس باشید.

نوشتن دیدگاه