تشخیص توله سگ خوب

افراد بی تجربه ای که در زمینه شناخت سگ اصیل و خوب تخصص و تجربه کافی ندارند، بهتر است که قبل از خرید توله سگ حتما در مورد ویژگی ها و خصوصیات برجسته نژاد های مختلف تحقیقات لازم را به عمل آورده و سپس خرید خود را انجام دهند. به دلیل اینکه خرید یک سگ به خصوص خرید توله کار سخت و مشکلی بوده، ما در این مقاله تصمیم گرفته ایم که در راهنمایی هایی را در این زمینه در اختیار شما قرار بدهیم، تا بتوانید با دید بازتر یک توله سگ خوب را تشخیص دهید و خرید خوبی داشته باشید. پس تا انتها با ما همراه بمانید.
اگر قصد خرید یک توله سگ خوب را دارید باید حتما در ابتدا قبل از خرید، امکانات زندگی خود و همچنین ویژگی های رفتاری سگ را در نظر بگیرید. به عنوان مثال توله سگ ها در دسته بندی های مختلفی قرار می‌ گیرند که بعضی از آن ها به عنوان سگ گارد و برخی دیگر به عنوان سگ ورزشی پرورش داده می شوند. البته بعضی از آن ها تنها به عنوان یک همدم خانگی مورد تربیت قرار می‌ گیرند. بنابراین اگر شرایط و ویژگی های زندگی شما پاسخگوی نیاز به یک سگ بزرگ و گارد بوده، بهتر است که از خرید توله آن صرف نظر کنید.

توله سگ خوب اصیل را چطور تشخیص دهیم؟

توله سگ خوب اصیل را چطور تشخیص دهیم؟

اگر قصد خرید یک توله سگ خوب و اصیل را دارید، در درجه اول باید شناسنامه سلامت سگ را مورد بررسی قرار دهید. انواع توله‌ های مختلف در نژادهای متفاوت در بازار فروش موجود هستند که برخی از آن ها از لحاظ جسمی در شرایط استاندارد و قابل قبولی نیستند. بنابراین قبل از خرید سگ حتما در ابتدا از لحاظ سلامت آن اطمینان کامل پیدا کنید. نکته دیگری که برای انتخاب توله سگ خوب و اصیل باید مد نظر قرار دهید توجه به سایز و جثه توله است.
بدین صورت که توله را دقیقا مطابق با نژاد خود بسنجید. برخی از نژادهای سگ در دوران کودکی نیز جثه بزرگی دارند اما برخی دیگر حتی پس از گذراندن ۱۸ ماهگی نیز هنوز جثه کوچکی دارند. به همین جهت نیز به هنگام خرید توله باید حتما به سایز و جثه آن دقت داشته باشید تا از حد استاندارد خود کوچک تر و ضعیف تر نباشد. ما در ادامه این مطلب راهنمایی های جامع تری برای خرید توله سگ خوب برای شما ارائه کرده ایم. پس تا انتها با ما همراه بمانید.

راهنمای کامل خرید توله سگ خوب

راهنمای کامل خرید توله سگ خوب

یکی از سگ ها که با نام ژرمن شپرد شناخته می شود یک سگ بزرگ نگهبان است که در خانه های کوچک و آپارتمانی امکان نگهداری از آن وجود ندارد. از جمله سگ های دیگر که امکان نگهداری از آن ها در محل‌های بسته و بدون فعالیت وجود ندارد سگ هاسکی است. این سگ نیز به دلیل جنبش و تکاپوی بسیار زیادی که دارد مناسب برای مکان های کوچک و بسته نیست.
همچنین اگر شما از جمله افرادی هستید که قصد ورزش کردن و ماجراجویی در بیرون از منزل را دارید بهترین گزینه برای شما سگ لابرادور و سگ‌ هاسکی هستند. این دو نژاد سگ بسیار پر انرژی هستند و تحرک بسیار بالایی دارند و از تربیت پذیری خوبی نیز برخوردار هستند. توله های دیگری نیز برای خرید وجود دارند که به عنوان سگ خانگی شناخته می‌ شوند. به عنوان مثال سگ شیتزو یکی از سگ های اجتماعی و مهربان است که جثه کوچکی دارد.
این سگ در مواجهه با افراد غریبه و بچه‌ ها بسیار آرام است و می تواند یک همدم بسیار خوب برای شما یا کودکانتان باشد. نگهداری از این سگ در یک آپارتمان کوچک نیز امکان پذیر است؛ زیرا سر و صدای چندانی ندارد و تحرک آن در حد نرمال است. بنابراین به هنگام خرید هر نوع توله سگ باید در ابتدا شرایط خود را با نیازهای سگ مورد نظر خود مقایسه کنید تا بدانید آیا از پس آن بر خواهید آمد یا خیر.
شما برای خرید سگ های اصیل و با نژاد عالی، می توانید از سایت سرزمین سگ ها اقدام نمایید. در صورت نیاز به راهنمایی های بیشتر می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در سایت با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

نوشتن دیدگاه