سگ ژرمن برای چه کاری مناسب است

سگ ژرمن یک سگ باهوش است که می تواند هر کاری را به راحتی یاد بگیرد. این حیوان به دلیل استعداد بالایی که دارد می تواند کمک حال خوبی برای انسان باشد و بار ها دیده شده که آن صاحب خود را از یک خطر جدی نجات داده و جان آن را حفظ کرده است. به همین دلیل نیز محبوبیت زیادی دارد و خیلی از افرادی که عاشق سگ های خانگی هستند این نژاد را انتخاب می کنند. از این رو ما قصد داریم در ادامه به طور مفصل در مورد این که سگ ژرمن برای چه کاری مناسب است؟ صحبت کنیم و این سگ را معرفی کنیم. به شما نیز پیشنهاد می کنیم که تا پایان با ما همراه باشید.

سگ ژرمن برای چه کاری مناسب است؟

سگ ژرمن حیوانی است که به راحتی می توان آن را آموزش داد و توانایی یادگیری بالایی دارد. این سگ هم می تواند به عنوان یک راهنما در کنار صاحبش باشد هم می تواند یک جست و گر حرفه ای باشد البته به شرط آن که به صورت اصولی آموزش ببیند.

آیا سگ ژرمن را می توان در آپارتمان نگهداری کرد؟

آیا سگ ژرمن را می توان در آپارتمان نگهداری کرد؟

سگ ژرمن سگی است که معمولاً آن را به عنوان سگ جست و جوگر می شناسند و می توان گفت که یکی از معدود سگ هایی است که به دلیل هوش بسیار و انرژی زیادی که دارد می تواند در کوتاه مدت مهارت های متعددی را یاد بگیرد و طبق خواسته و میل صاحب خود رفتار کند. با این اوصاف طبیعتاً نگهداری از آن در آپارتمان کار چندان مشکلی نیست و هر کسی که بخواهد فقط با رعایت چند نکته ریز می تواند از آن نگهداری کند. با توجه به این که این موضوع از اهمیت ویژه ای برخوردار است و امروزه افراد زیادی تمایل دارند در آپارتمان خود از حیوان مراقبت کنند ما قصد داریم در این قسمت به مهم ترین نکاتی که در حین نگهداری از این حیوان باید جدی گرفته شود اشاره کنیم تا در حین نگهداری از این حیوان در فضای آپارتمان با مشکلی مواجه شوید و این نکات عبارتند از:
1. کم سر و صدا بودن
کسانی که قصد دارند در آپارتمان خود از سگ های ژرمن نگهداری کنند قبل از هر چیزی باید این نکته را در نظر داشته باشند که اگر این سگ ها در طول روز به اندازه کافی فعالیت نداشته باشند و مدام در یک محیط بسته بمانند کسل و بی حوصله می شوند و نا رضایتی خود را با واق واق کردن های وقت و بی وقت نشان می دهند. این در حالی است که اگر این سگ ها بتوانند طبق میل و خواسته خود فعالیت کنند و هیچ مانعی بر سر راه آن ها وجود نداشته باشد به حیوانات رام و مطیعی تبدیل می شوند و به هیچ وجه برای کسی مزاحمت ایجاد نمی کنند.

سگ ژرمن برای چه کاری مناسب است؟

2. آموزش درست
نکته بعدی مسأله آموزش سگ ها است که باید به صورت اصولی انجام شود. بد نیست بدانید که با وجود این که یک سگ ژرمن بیش تر برای کار های میدانی مثل گله داری، نگهبانی و تفحص مناسب است اما می توان از آن برای انجام کار های عادی تر نیز استفاده کرد. البته به شرط آن که خوب تربیت شود و توانایی های آن مورد توجه قرار بگیرد.
تذکر: اگر در مورد سگ ها اطلاعات کافی ندارید و خلق خوی این حیوانات را نمی شناسید حتماً قبل از این که برای خرید و نگهداری این حیوانات اقدام کنید در مورد نحوه تربیت و نگهداری این حیوانات با یک کارشناس ماهر مشورت کنید.

آیا سگ ژرمن برای نگهبانی مناسب است؟

آیا سگ ژرمن برای نگهبانی مناسب است؟

سگ ژرمن یکی از بهترین سگ هایی است که می تواند کار حراست و نگهبانی را انجام دهد و شاید به همین دلیل است که در مقایسه با سایر نژاد ها بیش تر شناخته شده و توانسته محبوبیت زیادی میان حامیان حیوانات به دست بیاورد.
اگر قصد دارید از یک سگ ژرمن نگهداری کنید و این حیوان را به سایر حیوانات خانگی ترجیح می دهید، پیشنهاد ما این است که برای خرید این حیوان از سایت سرزمین سگ ها که یکی از معتبر ترین و خوشنام ترین فروشگاه هایی است که در این زمینه فعالیت می کند، اقدام نموده تا بتوانید این حیوان را با یک قیمت مناسب خریداری کنید و به صورت رایگان از تجربه و مهارت کارشناسان ما استفاده کنید.

نوشتن دیدگاه