بهترین سگ قدرجونی

سگ قدرجونی را ممکن است با نام سگ قهدریجانی نیز بشناسید. نژاد این سگ ایرانی بوده و به خاطر عظیم الجثه بودن آن طرفداران بسیار زیادی دارد. این سگ ها حس محافظت و شجاعت بسیار بالایی دارند به همین خاطر از آن ها به عنوان سگ نگهبان یا سگ گله استفاده می شود. مجموعه ما امروز مقاله پیش رویتان را آماده کرده است تا در ادامه ضمن معرفی بهترین سگ قدرجونی، مهمترین و بارزترین ویژگی های آنها را بر می‌شماریم و راهکارهای خرید بهترین سگ قدرجونی را خدمت شما عزیزان معرفی خواهیم کرد. پس از شما همراهان همیشگی دعوت میکنیم که تا انتهای این مطلب ما را همراهی نمایید. شما می توانید اطلاعات کافی در رابطه با انواع سگ ها همچون سگ مالینویز، ژرمن شپرد، بولداگ، قدرجونی، هاسکی و ... را از مجموعه سرزمین سگ ها دریافت کنید.  

 

بهترین سگ قدرجونی چه ویژگی هایی دارد؟

اولین ویژگی که در سگهای قدرجونی به چشم می‌خورد غول پیکر بودن و شجاع بودن آنهاست. سایز این سگ ها به حدی بزرگ است که حتی دیدن آنها می تواند ترسناک باشد و هر کسی جرات نزدیک شدن به آنها را ندارد. عضلات این سگ ها قوی و درشت است و پوزه سیاه و فک پهنی که دارد قدرت جنگاوری آن را افزایش داده است. سگهای ماده قدرجونی قدی معادل ۷۰ سانتی متر دارند و سگ های نر قدرجونی حداقل ۷۵ سانتی متر هستند.

وزن سگ های قدرجونی متناسب با جثه و جنسیتی که دارند متفاوت است اما به طور میانگین وزن ماده ها تقریباً ۶۰ کیلوگرم و وزن نرها بالای ۶۰ کیلو گرم است. از آنجا که بدن این سگ ها پوشش فوق العاده متراکمی دارد باعث می شود که در مقابل آب و هوای سرد و نامطلوب تحمل بسیار بالایی داشته باشند.

از کجا بفهمیم سگ قدرجونی خوبی می خریم؟

از کجا بفهمیم سگ قدرجونی خوبی می خریم؟

این سوالی است که ممکن است برای تمامی افرادی که قصد خرید سگ قدرجونی را دارند پیش بیاید در پاسخ باید اشاره کنیم که یک سگ قدرجونی ایده آل تمامی ویژگی هایی را که در قسمت قبل اشاره کردیم به شکل استاندارد دارد. بنابراین اگر شما اقدام به خرید یک سگ قدرجونی کردید که ویژگیهای استانداردی را داشت میتوان گفت که شما یک سگ قدرجونی خوبی را خریداری کرده‌اید.

نکته دیگری که باید هنگام خرید سگ قدرجونی به آن توجه داشته باشید این است که حتماً باید سگ خود را از یک پرورش دهنده مطمئن و معتبر سگ بگیرید. با این کار شما از اصالت و خلوص سگ‌تان مطمئن خواهید شد چرا که نژاد این سگ ها به شکل رسمی ثبت نشده است لذا تشخیص اصیل بودنش کار نسبتاً دشواری است.

بهترین سگ قدرجونی در سرزمین سگ ها

بهترین سگ قدرجونی در سرزمین سگ ها علاوه بر مشخصات گفته شده در بالا باید رنگ بندی قابل قبولی را نیز داشته باشد. این رنگ ها عبارتند از سیاه و سفید، سیاه و سفید ابلق، سیاه خالص و یک دست، سفید و خاکستری، خاکستری مطلق و سیاه و خاکستری روشن.

در سرزمین سگ ها یک سگ قدرجونی ایده آل و مطلوب با اینکه بسیار حالت تهاجمی و قدرتمندی دارد اما در عین حال نسبت به صاحبش وظیفه شناس، مطیع و وفادار است. اگر شما هم قصد دارید که یک سگ گله یا سگ نگهبان را خریداری کنیم بدون شک سگ قدرجونی یکی از فوق العاده ترین گزینه های پیش روی شماست.

دیدگاه‌ها  
2
2
# علیرضا 1401-11-11 12:11
وای خیلی خوبن این سگ قدرجونی هااااا
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
2
2
# ادمین سایت 1401-11-11 12:13
به نقل از علیرضا:
وای خیلی خوبن این سگ قدرجونی هااااا

واقعا در بین سگ های نگهبان سگ های خیلی خوبی هستن
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
4
1
# پدرام 1401-11-11 12:12
خیلی خوبن
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه

سوالات متداول بهترین سگ قدرجونی

بهترین سگ قدرجونی را از کجا می توان خرید؟
شما می توانید بهترین سگ قدرجونی را از سرزمین سگ ها بخواهید. این مجموعه با دارا بودن انواع سگ ها در نژاد مختلف می تواند در هر زمینه هر نوع سگی شما را راهنمایی کند.
راه های ارتباطب برای خرید بهترین سگ قدرجونی از سرزمین سگ ها چیست؟
شما می توانید با مراجعه به سایت این مجموعه و تماس با شماره های درج شده در سایت با کارشناسان فروش در ارتباط باشید و مشاوره رایگان دریافت کنید.