بهترین سگ نگهبان برای افراد تازه کار

امروزه شیوه استفاده از سگ های نگهبان روند متفاوتی نسبت به قبل پیدا کرده است. حضور این حیوانات، در بطن زندگی های فعلی بسیار گسترده تر شده و در حال حاضر شاهد حضور سگ های نگهبان در موقعیت هایی هستیم که در گذشته متصور نبود. در عصر حاضر و با توجه به شرایط حاکم بر جامعه بسیاری از افراد اقدام به نگهداری از سگ می کنند. این در حالی است که پیش از این هیچ گاه این کار را انجام نداده و تجربه ای در این رابطه ندارند. از آنجا که نگهداری از برخی از نژادهای سگ پیچیده و دشوار است، انتخاب این سگ ها به افراد مبتدی پیشنهاد نمی شود. افراد تازه کار بهتر است نژادهایی را برای همراهی خود انتخاب کنند که بی دردسر تر بوده و با سبک زندگی آنان تناسب داشته باشند. شما عزیزان می توانید برای خرید بهترین سگ نگهبان برای افراد تازه کار به سایت سرزمین سگ ها مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات در رابطه با سگ نگهبان واقعی می توانید به سایت سرزمین سگ ها مراجعه کنید. 

بهترین سگ نگهبان برای افراد تازه کار

ویژگی های بهترین سگ نگهبان برای افراد تازه کار

نژاد سگ های نگهبان بسیار متنوع هستند. این امر کار انتخاب سگ را با چالش همراه ساخته و فرد متقاضی را دچار سردرگمی خواهد کرد. بهترین شیوه برای انتخاب سگ، داشتن درک درست و دقیق از شیوه زندگی فرد متقاضی و برقرار کردن ارتباط بین سبک زندگی وی و ویژگی های سگ های هر نژاد است. هر چه مشخصه های سگ انتخابی با شرایط فرد متقاضی همخوانی بیشتری داشته باشد، مطلوب تر خواهد بود. بنابراین نمی توان ویژگی های ثابت و منحصربه فردی را برای انتخاب سگ نگهبان توسط افراد مبتدی ارائه نمود.

ویژگی های بهترین سگ نگهبان برای افراد تازه کار

معرفی بهترین سگ های نگهبان برای صاحبان تازه کار

اگر چه نمی توان برخی از نژادهای سگ را به عنوان برترین نگهبان در هر شرایطی انتخاب نمود اما؛ می توان گونه هایی را که نگهداری از آنها برای افراد بی تجربه مناسب تر است را معرفی نمود. واضح است که انتخاب سگ هایی که روحیه تهاجمی بالایی دارند، به افراد مبتدی توصیه نمی شود. بهترین سگ های نگهبان برای صاحبان تازه کار عبارتند از:

  • باکسر: این نژاد برای افرادی که سگ های بزرگ را برای نگهبانی به انواع ریز جثه ترجیح می دهند، ایده آل و مطلوب است. باکسر از نظر سطح انرژی در رده بالا قرار دارد و نیازمند تمرینات روزانه سخت می باشد. BOXER سگی شجاع است که بدون واهمه با دشمن مقابله کرده و خطر را از اعضای خانواده دور می کند. باکسرها بسیار لجباز هستند و به طور مداوم مشغول تولید صدا و غرغر کردن هستند.
  • لابرادور ریترایور: این سگ با سطح انرژی متوسط، مهربان و وفادار نسبت به خانواده است. این نژاد به آموزش علاقه زیادی دارد و به طور داوطلبانه در کارهایی که به جنب و جوش زیاد نیاز دارد، شرکت می نماید. لابرادور ریترایور محبوبیت زیادی در کشور آمریکا دارد.
  • دوبرمن پینچر: این سگ نجیب زاده ای بی باک در میان نژادهای سگ نگهبان است. دوبرمن پینچر لقب پادشاه سگ ها را به خود اختصاص داده است. سگ های این نژاد باهوش بوده و بدنی درخشان دارند. این نگهبانان قدر قدرت، مانع از نزدیک شدن هر غریبه ای به قلمرو تحت حفاظت خود می شوند. این سگ ها دارای حساسیت زیادی هستند و به کارگیری از آنها برای افراد تازه کار سخت و مشقت آفرین است. بهتر است کسانی که تجربه قبلی در رابطه با نگهداری از سگ ها ندارند، ابتدا دوبرمن پینچر را تحت نظر یک مربی با سابقه آموزش دهند.
  • ژرمن شپرد: این سگ در تمام دنیا محبوب است و برای نگهبانی مورد استفاده قرار می گیرد. این نژاد بسیار پر انرژی است و آموزش پذیری خوبی نیز دارد. افراد تازه کارصرفا مجاز به نگهداری از گونه های آموزش دیده این حیوان هستند. آموزش ژرمن شپرد باید از زمان تولگی آغاز شود تا به نتیجه مطلوب بیانجامد. قیمت سگ ژرمن یکی از مشخصه های اصالت آن است. سگ مالینویز به دلیل شباهت ظاهری بسیاری که به ژرمن دارد نیز می تواند برای افراد تازه کار مناسب باشد.
  • کوواز: این نژاد از سگ های نگهبان دارای جثه بزرگی هستند و فرم اندام آنها عضلانی می باشد. این سگ های پر قدرت از یک دم پر پشت برخوردار هستند که در زمان مواجهه با شرایط بغرنج و احساس خطر، آن را بالا نگه می دارند. کووازها سفید رنگ هستند و نحوه راه رفتن آنها مشابه گرگ ها است. چنانچه افراد بی تجربه قصد خرید این نژاد از سگ های نگهبان را داشته باشند، باید انتخاب خود را از میان سگ های مسن تر انجام دهند. چرا که کووازهای جوان بسیار فعال هستند و نگهداری از آنها بدون داشتن اطلاعات و دانش کافی، موفقیت آمیز نخواهد بود. 
دیدگاه‌ها  
11
0
# محمد 1401-08-27 21:55
سلام من یک توله ژرمن بلک حرفه ای میخاستم میخاستم بدون هست
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه